Gå til innhold

Bmw 325i vs golf 1.8 Turbo?

Ranger emnet

hertz

Anbefalte innlegg

Du vet bedre enn faren min og de som jobber med bil fordi du har hatt fire Bmwer ?

Spar deg. Du må forstå hvor dumme argumentene dine er.

Jeg velger iallefall og stole på en godt voksen person som har holdt på med bil i mange år, selvom du har hatt hele fire Bmwer, unnskyld jeg mente "levd" med fire bmwer.

"For pappaen min er sterkere enn pappaen din" mentalitet her.

Du blir lurt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må nok si meg litt enig med Nytern her. BMW skal absolutt ikke undervurderes. For å være helt ærlig, så faller nok valget på BMW om jeg havner utenfor denne "VAG-religionen" jeg tilhører. E30, E36 eller E46 (jeg er ikke så begeistret for den nye designen til BMW)

Om BMW er vurdert som dyrt, bra, dårlig osv. bør overlates til statistikk, ikke enkeltpersoner, mener jeg.

Angående pris på deler. Så er det nødvendigvis ikke så dyrt om delen holder dobbelt så lenge, selv om den er dobbelt så dyr. BMW er ikke akkurat kjent for dårlig kvalitet ;)

PS. Nytern kan være en skikkelig kverulant, men jeg støtter han her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøpe meg bil snart og valget står mellom ein 325,golf,passat eller audi. Alle de 3 sistnevnte med 1.8T motor. Så lurer på viss eg chipper ein av de 3 sistnevnte (golfen,passaten, audien)til rundt 200 hk, vill de gå bedre en ein original bmw 325i med 192 hk?

Hva er det for prisbilde som du har tenkt deg?

Dere må gjerne le, men hva med en Skoda Octavia RS (180hk) eller en Octavia turbo (150hk)?

Tenkte siden det er snakk om VAG her.

/M

Octavia vRS

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det for prisbilde som du har tenkt deg?

Dere må gjerne le, men hva med en Skoda Octavia RS (180hk) eller en Octavia turbo (150hk)?

Tenkte siden det er snakk om VAG her.

/M

Støtter deg fullt ut med den. Hva med å se på noe annet ikke alle har trådstarter? :)

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider