Phantom Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 Hei, er det noen av dere som har sponsorer på bilene deres ? Har jo som tidligere nevnt lille-lupoen min som jeg kommer til og bruke astronomiske summer på.. Lurer på om noen av dere vet hvordan man går frem for og skaffe sponsorer i form av rabatter... Gjør meg ingenting og kjøre med reklame på hele siden av bilen mot billige priser på styling o.l. Hva kan jeg gjøre for og skaffe slike dealer ? Som sagt, skal ikke mye til for at jeg kjører rundt med reklame... Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 kontakte firmaer? kanskje kontakte eit reklamebyrå, høre om dei er interesert i å "leige" reklameplass... :p viss du skjønner.. Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg