Gå til innhold

Registrere Audi S1?

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

Er det i det heletatt mulig å få registrert en Audi S1 på vanlige skilt i Norge?

Satt å lurte på dette, jeg og en i klassen.

Tviler egentlig sterkt, men kanskje med noen ombygginger?

Kan uansett ikke bli billig om det er mulig...

Så det var en til salgs på mobile.de til 200.000 euro, eller 1,6 mill. norske kroner. Løp og kjøp!

Audi S1

Ser de selger den, og en til på Car Classic

http://www.carclassic.com/html/AUDI.htm

De selger også andre klassiske rallybiler, som Peugeot 205 T16, Ford RS200 og også andre klassiske løpsbiler og noen gateversjoner av samme biler.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Er det i det heletatt mulig å få registrert en Audi S1 på vanlige skilt i Norge?

Satt å lurte på dette, jeg og en i klassen.

Tviler egentlig sterkt, men kanskje med noen ombygginger?

Kan uansett ikke bli billig om det er mulig...

Så det var en til salgs på mobile.de til 200.000 euro, eller 1,6 mill. norske kroner. Løp og kjøp!

Audi S1

Ser de selger den, og en til på Car Classic

http://www.carclassic.com/html/AUDI.htm

De selger også andre klassiske rallybiler, som Peugeot 205 T16, Ford RS200 og også andre klassiske løpsbiler og noen gateversjoner av samme biler.

Det har blit prøvd i norge men det gikk ikke

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jostein

Går dahlback sin på skilter i Sverige??

Dahlback sin svarte SQ går nå på norske skilt såvidt jeg vet... samme eier som på S1en:) Og det værste/rareste er at det blir sagt at SQen går bedre enn S1en, skjønn det den som kan... iflg en reportasje jeg såg med Dahlback på Svensk TV5 er det jo "kun" 450 hk i den svarte SQen og S1en har jo ca 600 hk. S1en til Leif er vistnok til salgs, så dersom noen har fått seg masse penger til jul, løp og kjøp!

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Stod vel oppgitt 650hk på S1'en til Leif i Autofil. Altså 200hk mer enn SQ'en.

En S1 skal orginalt ha ca 600 hk, hva som er mest sannsynlig at denne er noe trimmet eller at Autofil gjør/skriver feil vil jeg ikke uttale meg om:)

Dahlback har foresten S1 også ja, tror han har to stk, en skal ihvertfall ha ca 1 km på telleren og jeg tror også han har en "vanlig" brukt en, slik som Leif sin.

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

Dahlback sin svarte SQ går nå på norske skilt såvidt jeg vet... samme eier som på S1en:) Og det værste/rareste er at det blir sagt at SQen går bedre enn S1en, skjønn det den som kan... iflg en reportasje jeg såg med Dahlback på Svensk TV5 er det jo "kun" 450 hk i den svarte SQen og S1en har jo ca 600 hk. S1en til Leif er vistnok til salgs, så dersom noen har fått seg masse penger til jul, løp og kjøp!

SQ`en til Svensken har vært oppgitt med forskjellig antall hester de siste årene.

Da jeg så den første gang i 2001 ble det påstått at den hadde rundt 570hk.......... men han kunne justere litt på lade trykket og ta ut over 600

Men det er vel med den som med golfen, det ryker jo ting innimellom, og det er jo en stund siden, så det har nok skjedd forandringer siden den gang.

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider