Gå til innhold

Annbefaling av bil som går godt?

Ranger emnet

hertz

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

UNGDOMMEN i dag er håpløse.. de har enda ikke lært seg å gå rett.. men sprek bil skal dem ha.. håper for guds skyld du ender opp med noe litt mer moderat så du slepper å ta livet av andre i trafikken med;)

Sier gutten som kjører 140 på E6 på snøføre med stor SUV med STOOR turbo og drifter mens han filmer med en hånd...

:drive2

- 1987 Toyota Corolla GTi 16

- 1982 Toyota Carina TA60

- 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga

x 1990 Nissan 200sx S13

x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lurer jeg veldig på hvor du har sett en Civic med turbo! For det er nemmelig aldri levert ;)

Det finnes en DEL civic turbo der ute skal jeg si deg.

Jeg aner ikke om dem er levert med turbo, men den står nå på bilen, så da er det jo en civic t!

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan neppe ha bommet og trykket på T-, og ikke R-tasten..

Eirik

da er de turbo konvertert....

Men Civic Har også turbodisel da så de har kommet med turbo...

Og her er en ettermontert jævel

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16767613

Endret av RobinDrift

- 1987 Toyota Corolla GTi 16

- 1982 Toyota Carina TA60

- 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga

x 1990 Nissan 200sx S13

x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier gutten som kjører 140 på E6 på snøføre med stor SUV med STOOR turbo og drifter mens han filmer med en hånd...

:drive2

vel ja... kjørt fortere enn som så å.. det er det som er så gøy at du bare kjenner meg på internet.. hadde du EGENTLIG visst hva jeg driver med hadde du vel svetta glatt nå..

MEN...

hvor mange har jeg tatt livet av på veien kompis?:)

Kontra han 18åringen der kjører jeg 100.000KM i året. jeg har gris gris med bil i både skau, jorde og på bane siden jeg var 14...

Og jeg opparbeidet meg sakte men sikkert!

og takk gud så lærte jeg fort av mine feil når den tid kom;)

det ser du enkelt fra førstebil jeg bygde til i dag:)

Mange henger enda langt i 1997 i dag og kjører rundt med neonlys under bila sine med alu vinger og fjortiss tuning;)

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontra han 18åringen der kjører jeg 100.000KM i året. jeg har gris gris med bil i både skau, jorde og på bane siden jeg var 14...

og takk gud så lærte jeg fort av mine feil når den tid kom;)

det ser du enkelt fra førstebil jeg bygde til i dag:)

Jeg tror det blir feil å kommentere at du slenger deg sidelengs på E6 i dag.. Tror du har kontroll for å si det sånn.. Men her mener jeg du motsier deg selv ganske mye. Du setter deg i kontrast mot 18-åringer med fersk lapp som ikke kan kjøre.. Alle må starte et sted, og det er farlig i starten. Uten at jeg vet for mye om din oppvekst selvsagt, så tør jeg å tippe at du kanskje hadde en close call da du var ung?

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror mye rart jeg men nå erre ikke hva jeg tror som er poenget, heller reelle fakta med 18åringer og "spreke" biler.. væffal så fort det er turbo på dem er det jo som å finne oljebrønn på gårsplassen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det blir feil å kommentere at du slenger deg sidelengs på E6 i dag.. Tror du har kontroll for å si det sånn.. Men her mener jeg du motsier deg selv ganske mye. Du setter deg i kontrast mot 18-åringer med fersk lapp som ikke kan kjøre.. Alle må starte et sted, og det er farlig i starten. Uten at jeg vet for mye om din oppvekst selvsagt, så tør jeg å tippe at du kanskje hadde en close call da du var ung?

Eirik

seff! hatt mange closecalls uten at ble ble noen calls at all.. og ja jeg har i alle år kjørt bajas.. gjør jeg den dag å..

men motsier meg selv gjør jeg ikke.. jeg vil bare ikke ha flere som meg på veien lissom;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sånn sett ja.. Tror dessverre det er flere enn deg som tenker sånn, og da får vi mange griser til slutt.. :op: Men det er ikke grisekjørere som skaper farlige situasjoner i hverdagen, det er matpakkekjørerne som hiver seg ut over tre felter av gangen og kjører på rødt midt i rushen.

Eirik

Endret av eiriksmil

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

seff! hatt mange closecalls uten at ble ble noen calls at all.. og ja jeg har i alle år kjørt bajas.. gjør jeg den dag å..

men motsier meg selv gjør jeg ikke.. jeg vil bare ikke ha flere som meg på veien lissom;)

Haha!

Fått onger du nå vettu Robert.

Derfor du har blitt et sånnt fornuftig vesen?

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For faan, gi onga skikkelige leker.

Dem kjører fort samma faan hvilken bil dem har.

Hadde lat dieselbil når jeg var 18.

Lærte meg å kjøre fort på det viset her: kjørte så fort at holdt jeg ikke perfekt sporvalg gjennom hele svingen så ville jeg mest sansynlig blitt bankebiff i en eller annen fjellvegg eller tunellvegg.

Jeg har sikkert hatt litt flere close calls enn de aller fleste.

Kjørte X antall biler rammeskeive i løpet av et par måneder.

Ble fratatt lappen en god stund etter at jeg passerte en politibil i et ukjent antall hundre kilometer i timen på BLANKIS!

Skulle ønske jeg hadde grom bil når jeg var liten gutt, så hadde jeg slippi å holdt bånn fjøl over alt for å kjenne G-krefter.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikkje bare på utkikk etter eit fartsmonster av ein bil.

Skal vere ein bil som skal brukes både vinter og sommer, men som sagt, vill ha litt krefter i den. Audi a3,a4, golf osv? Noken nyere volvoer kansje? Har en bmw 323i som kansje er aktuell og, er vel ikkje noke problem og få ut like mye hester i den som i en 325?

Endret av hertz
Lenke til kommentar
Del på andre sider