Gå til innhold

Riktig AMP og H3 Pærer

Ranger emnet

Gjest lundoz

Anbefalte innlegg

Hei lager en ny tråd ang dette så håper noen kan hjelpe.

Har satt inn tåkelys på golf IV men sikrignen gikk hele tiden fordi jeg har satt de på parklyskreten. Er det farlig å sette de opp på 10 amp? byttet 21 og 22 på sikringskartet.

Også er lysene mine av plastikk så de blir noe helt sinnsykt varme bare på kort tid. Vil det lånne seg å bytte ut mine H3 12v 55W til LED lamper? Gir de bra lys?? De vil vel også ha en helt annen temp.

Håper på positivt svar før lyktene brenner opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt på trynet å koble grøftelysa på parklyskretsen da. Bruk rele, ellers risikerer du å svi ledningsnettet ditt. Det er en grunn til at sikringen ryker for å si det sånn.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare midlertidig til jeg får den nye bryter med 7 trinn fra tyskland. Da blir det satt opp riktig med rele og alt fra elektriker, men det som er greia er at de tåkelysene jeg har kjøpt fra "polen" virker som at de blir super varme med en gang. Har lest mye rundt at mange opplever at disse billig lysene for blir varme og smelter....Derfor må jeg prøve å legge inn LED så dette blir løst.

Kan jo så klart legge inn xenon men det koster sikkert mer en 500 kr for h3 13 LED pærer :)

Noen som har noe erfaring med LED i tåkelys?

Blir det som 2 lommelykter fra smartclub eller lyser de ok? Man skal jo bare bruke dette på dagen så :)

:hailvw

Endret av lundoz
Lenke til kommentar
Del på andre sider