Gjest lundoz Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Hei lager en ny tråd ang dette så håper noen kan hjelpe. Har satt inn tåkelys på golf IV men sikrignen gikk hele tiden fordi jeg har satt de på parklyskreten. Er det farlig å sette de opp på 10 amp? byttet 21 og 22 på sikringskartet. Også er lysene mine av plastikk så de blir noe helt sinnsykt varme bare på kort tid. Vil det lånne seg å bytte ut mine H3 12v 55W til LED lamper? Gir de bra lys?? De vil vel også ha en helt annen temp. Håper på positivt svar før lyktene brenner opp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 led avgir mindre varme ja.. men du kan jo helle montere xenon i tåkelysa da.. dem gir jo ikke varme i det heletatt nesten.. Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Det er jo helt på trynet å koble grøftelysa på parklyskretsen da. Bruk rele, ellers risikerer du å svi ledningsnettet ditt. Det er en grunn til at sikringen ryker for å si det sånn. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest lundoz Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 (endret) Dette er bare midlertidig til jeg får den nye bryter med 7 trinn fra tyskland. Da blir det satt opp riktig med rele og alt fra elektriker, men det som er greia er at de tåkelysene jeg har kjøpt fra "polen" virker som at de blir super varme med en gang. Har lest mye rundt at mange opplever at disse billig lysene for blir varme og smelter....Derfor må jeg prøve å legge inn LED så dette blir løst. Kan jo så klart legge inn xenon men det koster sikkert mer en 500 kr for h3 13 LED pærer :) Noen som har noe erfaring med LED i tåkelys? Blir det som 2 lommelykter fra smartclub eller lyser de ok? Man skal jo bare bruke dette på dagen så :) :hailvw Endret April 1, 2009 av lundoz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg