Gå til innhold

NilsenRacing: Audi 80 Prosjekt med nye bilde

Ranger emnet


NilsenRacing

Anbefalte innlegg

  • Svar 159
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fin bil detta :D Kult at flere satser på gammel Audi. Har en 83 modell selv. Et par småtips; Det du har grunna bør du lakke litt over fordi grunninga trekker vann og vips har du mer rust enn før du begynte :D Og lakk det du har hatt på bodyskyts på. Det hjelper :D Er ikke noe stress å få på RS felger på den, Kjøp deg bare et sett 7x16 eller 17 og sett på spacere med boltmønsterendring. De originale Audi RS felga har ET på rundt 45 så du har masse plass. Bare valse litt så sklir de på :D

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger med her jeg, har bare ikke kommentert :)

 

Stå på, jeg henter inspirasjon herfra.

 

 

Btw, jeg er bosatt en time fra deg omtrent :p

 

du får ta de en kjøretur en gang da:)

BMW Asyl-Edition med turban og interkurder,

Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram

og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil detta :D Kult at flere satser på gammel Audi. Har en 83 modell selv. Et par småtips; Det du har grunna bør du lakke litt over fordi grunninga trekker vann og vips har du mer rust enn før du begynte :D Og lakk det du har hatt på bodyskyts på. Det hjelper :D Er ikke noe stress å få på RS felger på den, Kjøp deg bare et sett 7x16 eller 17 og sett på spacere med boltmønsterendring. De originale Audi RS felga har ET på rundt 45 så du har masse plass. Bare valse litt så sklir de på :D

 

rs felgane va fra ford:) bare synn oz felgane har såpass nye dekk å så mye gummi, de ødelegge heile bilen i mine øyne. å de me rusta blir sikkert tatt opp igjne ettersom arbeidslysta på å sparkle forsvant:D tar de skikkelig når e får bilen inn i garasja

BMW Asyl-Edition med turban og interkurder,

Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram

og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøpte du rød lakk til baklyktene dine?

 

bilxtra kjøpte jeg å mekonomen har, men vil annbefale på de sterkeste å skaffe røde glass eller b4 lykte :) tok ikke lange tida før mine var oransje igjen:( så e skal skaffe me heil 90lykterekke bake :D

BMW Asyl-Edition med turban og interkurder,

Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram

og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det får jeg nok gjøre. Hvor er det du bor hen?

 

bor i ålesund>moaonråde:) men kjøre på pappa sinn lapp ett å ett halvt år til da men de går no fint:) blir huggeren me en gang dem opna igjen å skaffe to nye skjerma ettersom dem norskbildelesenter selge e nokke skrot som e laga i fylla i kian å passa faen ikke nokken plassa, så skal e ha rutesenker å 90 lykterekke(blinklys å skiltlysplata) så må e kjøpe blanke blinkera til skjermane så bestillte e rattnav i dag så de blir nytt ratt me å bygge flatt gulv i bagasjeromme me subb i glve:D JBL limetededition 6x9 blei montert i dag:pimp

BMW Asyl-Edition med turban og interkurder,

Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram

og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for gode ord:) hjelper på:D kan nevne att nytt annlegg blir byggd i disse dager:D 11" subb,jbl limeted edition 6x9, random kondensator, mtx forsterker+saga forsterker+++ satser på dette blir bra og kommer bilder i morra hvis de skjer mer med bilen:) har hevet gulvet og laget ny subbkasse så er kun elementet som man kan se, liker det rent og pent

BMW Asyl-Edition med turban og interkurder,

Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram

og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

igår ble de kjøpt inn lakk,klarlakk,grunning,ny lakksprøyte og litt andre småting til forbereding av lakken. må lage hull til blinklyse i skjermen også i dag å grunne skjermane.

BMW Asyl-Edition med turban og interkurder,

Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram

og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår