boof Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 noen som vet hvor ledningene fra gearbox'en på en 79 111 sitter? Er det de to ledningene som sitter på toppen av kassa`? Dette haster litt, så håper på kjappe svar Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet April 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Ingen som vet??!! Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Vanskelig å svare på det spørsmålet der... kva lurer du egentlig på? Kva er problemet? Høg/lav, ryggelys....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet April 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 det er ryggelys det er snakk om. Jeg glemte visst å nevne det... Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 eg meinar den set på toppen av kassa, rett i nærheten av der giroverføringa kjem inn på kassa. Meinar det er justeringsmulighet på desse, med kontramutter. Kan hende eg blandar litt no, men sjå etter kva du finn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet April 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Det sitter en gul og en svart ledning oppå der, rett bak gir-overføringen. da er det sikkert en av de, mest sannsynlig den gule da kanskje? Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TP Tuning Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Det sitter en gul og en svart ledning oppå der, rett bak gir-overføringen. da er det sikkert en av de, mest sannsynlig den gule da kanskje? stemmer nok bra det ja. hvis det er ryggelysbrytern du er ute etter da.?. hva er egentlig problemet? lysene lyser hele tiden eller ikke i det heletatt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet April 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 stemmer nok bra det ja.hvis det er ryggelysbrytern du er ute etter da.?. hva er egentlig problemet? lysene lyser hele tiden eller ikke i det heletatt?? Jeg har tenkt å legge opp ryggelys, fordi det aldri har hvert det på bilen, og det irriterer meg litt ;) men om jeg tar en ledning fra den gule da, og bak til lampa, og fester den andre ledninga(på lampa) til jord, skulle det vel da, hvertfall i teorien bli lys automatisk når jeg setter bilen i revers, eller er det i tillegg en manuell bryter? Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TP Tuning Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Jeg har tenkt å legge opp ryggelys, fordi det aldri har hvert det på bilen, og det irriterer meg litt ;) men om jeg tar en ledning fra den gule da, og bak til lampa, og fester den andre ledninga(på lampa) til jord, skulle det vel da, hvertfall i teorien bli lys automatisk når jeg setter bilen i revers, eller er det i tillegg en manuell bryter? om du vil ha en bryter i bilen i tillegg så ere jo egentlig bare å montere det. det er jo ganske enkelt å gjøre selv for de som har tatt i en ledning før i og med at det bare er ryggelys du skal koble opp. ta frem multimeteret å mål på hvem kabel som er hva så går det sikkert fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg