Mammut89 Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 Plexi er helt greit så lenge det er tykt . til basskassa vil jeg ikke anbefale tynnere enn 3/4" eller 19mm . En ting jeg hater med plexi er hvis du ikke er flink til å bruke riktig skrue eller borre riktig så blir det sprekker når du skrur til . En bra erstatning for Plexi er Lexan som er noe av det samme men tåler mye mer juling og er mer fleksibel . deretter så blir det mindre intresangt å bruke dette til basskassse med mindre det er tykkt. vi likke anbefale tynnere enn 25mm , dette koster 900kr kvadratmetern også . Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 Det er da det er fint å ha en far som er glassmester og driver selvstendig, og har plexi til 5k pr m2 (ut-pris), som jeg får for ca 0,- ..hihi :p Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg