Gå til innhold

OZ racing 17" felger selges!!!

Ranger emnet

Roberto

Anbefalte innlegg

Jeg selger herved mine OZ racing felger. Sklir rett på de fleste biler med 5 bolt. passer på masse rart pga masse hull Bla Ford focus, pusjå 406, mini, golf osv... Innpress er 45!

Felgene er som ny, med noen av de beste dekkene på markedet (Toyo proxies T1 205-40 eller 45)på.. Dekk og felg er som ny. Nypris ca 18000.

Høyeste bud er hittil 6000, gi bud på PM eller pr tlf 93200725.

01_big.jpg

focusSVT_crono_big.jpg

golfIV_crono_big.jpg

Fra OZ hjemmesiden:

Spirited and quick off the mark, Crono Evolution stands out immediately for its essential design and extreme lightness: the 7x17" version weighs only 7.7 kg. The five arched spokes, derived from competition, allow the disk and brake apparatus to be seen, like any sports car worthy of respect. The aggressive character is accented by the black tampography, which reproduces the O Z logo, imitating the graphics and form of the 'sister wheel' designed for racing, mounted on the Peugeot 206 driven by Marcus Grönholm, which won the World Rally Championship in 2002

206_crono_big.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt å ta i at Toyo T1 Proxes er noen av de beste dekkene på markedet. Men å si at dette er relativt billige gatedekk med tøft mønster og bra veigrep som holder til de aller fleste - DET funker:)

Og så syns jeg du burde finnes boltsirkelen på felga dine... Å si at de passer på stortsett alt med 5 bolter blir litt difust.

Ikke for å klage... men jeg er litt lei av å lese ufullstendige dekk/felg annonser.

Ser ut som en bra pris forresten! :)

-Kenneth

Drift Happens! No guts no glory!

http://www.kennethgroth.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Xenon

Er litt å ta i at Toyo T1 Proxes er noen av de beste dekkene på markedet. Men å si at dette er relativt billige gatedekk med tøft mønster og bra veigrep som holder til de aller fleste - DET funker:)

Og så syns jeg du burde finnes boltsirkelen på felga dine... Å si at de passer på stortsett alt med 5 bolter blir litt difust.

Ikke for å klage... men jeg er litt lei av å lese ufullstendige dekk/felg annonser.

Ser ut som en bra pris forresten! :)

Tåpelig inlegg. men jeg kan vel svare.

Det fins altid et bedre dekk, men disse er steike bra.. Det er ikke slicks nei, og det er altid noe bedre. å finne boltsirkelen på en felg med 8 hull er ikke bare bare.. har prøvd dem på 4 biler med forskjellig boltsirkler og alle passet. om noen ønsker å kjøpe felgene, så vil de nok helt sikkert se dem og prøve dem på bilen først uansett.

Prisen bør man ikke klage på.. felgene er jo sinsykt fin, og dekkene er knapt brukt..

Hvis du har flere problem med anonsen, eller noen andre av mine anonser i fremtiden, så vil jeg gjerne diskutere det med deg, men da på pm eller i egen tråd. dette er unødvendig mas som ikke hører hjemme her. Jeg prøver å selge felgene, og da trenger ikke folk høre på 5 stk som klager på skrivefeil og feile begrep, lese 2 andre anonser fra andre som selger dekk i tillegg til alle sp.mål intreserte brukere skulle ha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ThAMaZTeR

hvor bred er kanten på disse felgene? passer de på 5x112 (tror det er det jeg har som boltsirkel)

Hei.

litt usikker på den kanten, kan måle det senere i dag hvis du vil, men er det kantet på sitt største der eikene skråner inn du mener?

5*112 er vel samme som granada, de gikk fint på den! så ja det skal gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PM sendt.

Så at jeg skrev litt dumt der. Mente ikke gatedekk, men sportsdekk, for det er det disse dekka er. Og sportsdekk er - ja - sportsdekk :)

Må bare si at posten min var ikke ment negativt, bare litt korrektur. Men som jeg skrev der så syns jeg prisen ser bra ut, spesielt mtp på at dekka er tilnærmet nye. Og dette er jo krem-felger. OZ KAN felger :) De skiller seg ut på at de tåler mye, har bedre finish og er lettere enn veldig mange andre felger på markedet. Og ikke minst... råstilig design! :)

Lykke til med salget!

Originally posted by Robert

Tåpelig inlegg. men jeg kan vel svare.

Det fins altid et bedre dekk, men disse er steike bra.. Det er ikke slicks nei, og det er altid noe bedre. å finne boltsirkelen på en felg med 8 hull er ikke bare bare.. har prøvd dem på 4 biler med forskjellig boltsirkler og alle passet. om noen ønsker å kjøpe felgene, så vil de nok helt sikkert se dem og prøve dem på bilen først uansett.

Prisen bør man ikke klage på.. felgene er jo sinsykt fin, og dekkene er knapt brukt..

Hvis du har flere problem med anonsen, eller noen andre av mine anonser i fremtiden, så vil jeg gjerne diskutere det med deg, men da på pm eller i egen tråd. dette er unødvendig mas som ikke hører hjemme her. Jeg prøver å selge felgene, og da trenger ikke folk høre på 5 stk som klager på skrivefeil og feile begrep, lese 2 andre anonser fra andre som selger dekk i tillegg til alle sp.mål intreserte brukere skulle ha..

-Kenneth

Drift Happens! No guts no glory!

http://www.kennethgroth.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...