Gå til innhold

pioneer AVH-P3100DVD USA + radio???

Ranger emnet

Fear1255

Anbefalte innlegg

heisann

jeg kjøpte netopp en slik dvd spiller til min golf 4

http://www.pioneer.no/no/products/25/109/281/AVH-P3100DVD/specs.html

men jeg savner min kjære radio, noen som vet om en løsning som gjør at jeg kan få inn norsk radio på denne??

har funnet dette produktet men vet ikke helt om dette kommer til å fungere helt

http://www.edl.co.nz/shop.php?action=list&page=1&id=16

håper noen har peil der ute ;)

noen som har noe å si om Soundstream spillere??? kikket lit på denne

http://www.soundstream.com/indash-monitor-dvd-vir7355.htm

synd de ikke viser flere bilder, skulle gjerne sett menyene og hvordan spilleren ser ut bak

Endret av Fear1255
mer info
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norsk radio på amerikansk Pioneer er nok bare å glemme, hadde de ordnet det hadde de jo ikke tjent penger.. :) (doh)

Hadde enkeltDIN-versjonen av den Soundstreamen der før, VIR-7681, og den fungerte helt ok. Spilte alt av formater, fin byggekvalitet og pent utseende. Men menyene var ikke mye å skryte av, og du hadde svært lite innstillinger for å finjustere lyden... Så spørs jo hvilken type anlegg det skal brukes i da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, radioen fungerer allikavel, men du vil miste noen radiostasjoner og ikke få RDS-bekvemmeligheten. NRK P1 på 87,5 og Radio Norge på 103,9 vil du få inn uten problemer, mens f.eks. NRK P2 på 100,0 blir borte.

Vil vel tro sone-problemene på dvd vil bli mer irriterende kanskje.

Den FM-konvertereren ser da grei nok ut, men prisen (350,- + frakt fra NZ + moms) gjør vel at det blir enda mer meningsløst å kjøpe amerikansk radio. Hva er poenget når prisen blir nesten lik europeisk radio, og bruktprisen om du skal bytte den ut en dag blir mye lavere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor folk ikke bygger carputer...

- Bedre spillere

- Hardisk

- Et Bra lydkort

- masse instillinger og fx

- Med en forsterker og basskasse blir det konge

- 1987 Toyota Corolla GTi 16

- 1982 Toyota Carina TA60

- 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga

x 1990 Nissan 200sx S13

x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som det funker nå, radio overgangen min var ikke helt stabil så jeg kjøpte en ny:) da kom radioen som bare det

da skal jeg egentlig klare meg ganske bra.

er en meget bra spiller i allefall, hadde den hatt støtte for GPS hadde alt hvert knall, men da hadde prisen hvert betydelig dyrere tenker jeg.

men dere snakker om bil pc, noen guid til å lage sånt?? altid morro måd små prosjekter vettu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som det funker nå, radio overgangen min var ikke helt stabil så jeg kjøpte en ny:) da kom radioen som bare det

da skal jeg egentlig klare meg ganske bra.

er en meget bra spiller i allefall, hadde den hatt støtte for GPS hadde alt hvert knall, men da hadde prisen hvert betydelig dyrere tenker jeg.

men dere snakker om bil pc, noen guid til å lage sånt?? altid morro måd små prosjekter vettu

Jeg skal montere min Hjemmelagde om et par uker "Løpet av mai" blir vel en HOW to da av meg

Og btw det med at en vanlig spiller tar 1 min i forhold til en pc som tar 1 time er at du er lat...

Og dessuten pc min med bra 2 din skjerm + kabler + frakt og alt inkl for å få alt til å funke kom på 2800 kr ...

- 1987 Toyota Corolla GTi 16

- 1982 Toyota Carina TA60

- 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga

x 1990 Nissan 200sx S13

x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL

Lenke til kommentar
Del på andre sider