eXony Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 eneste jeg lurer er megselv xD Siter Opel Astra Sport 1,6 1999. Blå metallic... Deilig all the way! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Ja, var noen på msn som ikke tenkte over hvilken dato det var i dag :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Mamma klarte å få MEG til å tro at jeg skulle bli far. :D Ellers fikk jeg mange til å tro at batteriet i bagasje rommet på bilen min hadde eksplodert, som tok knekken på stereo'n. :) Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Mamma klarte å få MEG til å tro at jeg skulle bli far. :DEllers fikk jeg mange til å tro at batteriet i bagasje rommet på bilen min hadde eksplodert, som tok knekken på stereo'n. :) vet ikke helt hvordan jeg skal tolke den... forklar du Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Enig der.. Bokstavelig talt motherfucker? Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Enig der..Bokstavelig talt motherfucker? Eirik Usjda Eirik.. Nå synes jeg du var direkte ufin.. :op: Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Usjda Eirik.. Nå synes jeg du var direkte ufin.. :op: Men det er nå det han grisen faktisk forteller her:) Indirekte:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Usjda Eirik.. Nå synes jeg du var direkte ufin.. :op: Han sier vel bare hva de fleste tenkte da de så den settningen? :win Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Folkens.. I'm just kidding.. slapp av'a.. :D Skjønner den settingen jeg.. hahhahh.. Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Skjønner den settingen jeg.. hahhahh.. Tviler ikke på DET for å si det sånn:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 lurte mutter'n ved å si at jeg kom seinere hjem for å ha satt fingra i fresbenken på skolen.. muligens litt stygg ting å kødde med men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Lurte damen i dagmorges :D Sendte henne dette når hun lå i halvsøvne, og skrev at jeg var på vei til legevakten nå. Skal si hun reagerte kjapt da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Tviler ikke på DET for å si det sånn:) Og hvoffor gjør du ikke det? :op: Temur: Fy søren, det var dårlig gjort det :op: Hadde garantert gått fem på jeg å.. Så jo rimelig ekte ut.. :| Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 http://www.break.com/index/impossible-situp-prank.html <- haha han her ble lurt på en jævelig bra måte! Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Og hvoffor gjør du ikke det? :op: Man følger da med på forumet:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg