B.T.i Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Takket være luresms.no fikk fattern en hentelapp på en dyr pakke i posten, dama fikk plutselig restskatt og Trollet_ her på forumet ble visst målt i automatisk fartskontroll :D Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Enig der..Bokstavelig talt motherfucker? Eirik LOL! Kom litt feil ut fra min side kanskje. ^^ Jeg trodde min mor hadde snakket med damen min igjen om dere skjønner. men jeg skal ikke ha noe unge! Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 LOL! Kom litt feil ut fra min side kanskje. ^^ Jeg trodde min mor hadde snakket med damen min igjen om dere skjønner. men jeg skal ikke ha noe unge! Ikke med morra di engang? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Ikke med morra di engang? Nix, desverre. :D Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Takket være luresms.no fikk fattern en hentelapp på en dyr pakke i posten, dama fikk plutselig restskatt og Trollet_ her på forumet ble visst målt i automatisk fartskontroll :D Den skulle jeg vist om i går! Men hvem sier vel at det må være 1. april for at man skal lure noen :D Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg