Pacmania Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 da har jeg også kjøpt meg en mx5! Det ble en 91 modell med 136 tusen på kmtelleren.. Bilen er stort sett helt orginal.. eneste ekstra er at jeg kjøpte bilen med hardtop.. som er digg når det akkurat nå er - 7,4 grader.. Fikk den rimelig billig da lakken ikke er noe å hoppe av glede for.. men har bestemt meg for at bilen skal hellakkers før sommeren.. Men akkurat nå er jeg stor fornøyd! bilen er morsom som fy! stiv som ett stålrør! går rimelig bra rett frem også :D har ikke så mange planer for bilen ennå.. hellakkering, felger og bur er vel det som skal inn før banesesongen.. men i dag røyk jeg på ett nytt luftfilter fra crazytuning.. så man får se hvor man ender :D håper vi blir mange mx5'er på streetmeet og banetreff til sommeren :cool: venter nå på sommeren.. -7,4 grader er ikke cab vær akkurat Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 haha, har du kjøpt deg sånn frisørbil.. ?? hmm faen, ligner endel på min... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 Grættis med ny bil!! :D Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 grattis med ny bil!!! kan jeg få låne den som skiboks til bilen min :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 ok, hvis jeg kan låne din til å ha MX5en baki så ? på vei til og fra treff feks.. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg