VegardLian Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Hei. Jeg har et prosjekt uten motor grinchy Og jeg lurer på om noen har en motor til en Granada for en billig penge ? (a) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wierd_al Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 jeg kan nok hjelpe deg... 2.3L v6 jeg byttet ut:D bare sleng meg tl på msn så snakker vi der: jon-mania@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegardLian Skrevet April 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 ;- d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wierd_al Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 det betyr;P? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegardLian Skrevet April 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 at jeg har lagt deg til på msn :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg