Andreas1607 Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 (endret) Jeg har invistert i Xenon til bilen min. 6000 kelvin, 55w. ( Audi a4 2004 mod ) Så er spørsmålet; er det vanskelig å montere hvis jeg aldrig har gjort det før? 3 kits - nærlys, fjernlys og tåkelys. Noen som kan hjelpe meg med å finne en side som viser en installasjonsmetode? Noen som har tips? - Takk for tilbakemeldinger Endret April 2, 2009 av Andreas1607 Skriveleif ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trid3nt Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Kjørelys er nærlys (?) så du mener vel nærlys, fjærnlys og tåkelys ?:) Og svaret er Nei. Det er ikke vanskelig. Eneste at det tar kanskje litt lenger tid førstegangen du skal montere. Jeg har skifta til xenon i nær, fjærn og tåkelys. Det gikk veldig bra. Vet ikke hvordan kit du har bestilt deg, men de fleste kit på markedet er vel sånn såkalte "plug & play" kit. Eneste modden du må gjøre. er vel å borre hull bak lykta på det dekslet man kan ta av. ( dette er for og føre ledningene gjennom ) dette er snakk om hovedlyktene. på tåkelysa er det akkurat som å bare skifte pære. Trur ikke noen har laget noen "How to" enda, men det er sikkert også fordi dette er veldig enkelt og folk glemmer å mekke det mens man holder på.. Siter ----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05 ----[x] Audi A4 1.8TQ 01 ----[x] Nissan Primera p11 96 I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Wasa- Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Jeg har invistert i Xenon til bilen min. 6000 kelvin, 55w.( Audi a4 2004 mod ) Så er spørsmålet; er det vanskelig å montere hvis jeg aldrig har gjort det før? 3 kits - kjørelys, nærlys og tåkelys. Noen som kan hjelpe meg med å finne en side som viser en installasjonsmetode? Noen som har tips? - Takk for tilbakemeldinger Svaret er fortsatt nei:D Selve monteringen av xenon-kit er null stress. Du trenger kun et bor/hullfres til å lage hull på ca 20mm i lokket inn til der pærene sitter, alt av koblinger er ikke mulig å ta feil av, da de fleste løse endene kun passer et sted:) Vær forsiktig så du ikke tar på, eller skraper opp den nye pæra. I tåkelysene (hvis du har H11) trenger du ikke bore i det hele tatt, kun ta ut den gamle, og sette inn den nye og koble opp:) Det kan lønne seg å ta lyktene helt ut, det er ikke et must, men absolutt lettere! Siter 2010 Audi A3 1.6 TDI sportback S-line 2002 VW Golf TDI 4MOTION(solgt) 2002 A4 1.8 TQ Lim (solgt) 1999 A4 1.8 TQ Avant (solgt) 1995 A4 1.8 Sedan (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Tar deg maks 10min:D Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg