zones Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 Satan kor bra spill har versjon 2.0.3...... men kor finn æ ekstra ting på nette neon å sånt plizzzz svar mæj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 grafikken blitt no bedre da? Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Extra biler og masse rart finner dere her Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrisious-E Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Hvor er det dere får tak i det spillet her i hele tatt?:rolleyes: Siter - 03 S3 x 97 A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Originally posted by Nitrisious-E Hvor er det dere får tak i det spillet her i hele tatt?:rolleyes: DC Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zircon Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 eh.. hvor finner man spillet sa du? url? Siter http://www.Sandvik-Bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 http://www.dcplusplus.com Skriv dette inn på "Manual Connect Address": biltokar.d2g.com Søk etter spillet,og last det ned!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 viss du ikke har 5gb å dele med andre så kommer du ikke inn der. jeg har nettopp prøvd. Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrisious-E Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Originally posted by Blix1 viss du ikke har 5gb å dele med andre så kommer du ikke inn der. jeg har nettopp prøvd. Jeg sharer over 5GB så det går greit, kom inn da.. Takker for adressen MuVo!;) Fant spillet på DC++ nå..men vet ikke om jeg laster ned riktig. Fila er på 33mb ett eller annet. Skal man laste ned .exe fil eller .zip? eller? Laster ned denne først ög sjekker ut, men så at det var større filer der se..:D Siter - 03 S3 x 97 A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 image filen til street legal redline kan hete "IMS-SLRR.BIN" og du må også laste ned "IMS-SLRR.CUE" visst du skal bruke deamon tools eller .no EDIT: *.bin filen er på ca 765mb og *.cue filen er på 0.8kb Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrisious-E Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Originally posted by even_e84 image filen til street legal redline kan hete "IMS-SLRR.BIN" og du må også laste ned "IMS-SLRR.CUE" visst du skal bruke deamon tools eller .no EDIT: *.bin filen er på ca 765mb og *.cue filen er på 0.8kb Ok, takker! Daemon tools har jeg så da skal jeg vel klare det!?:) Siter - 03 S3 x 97 A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Ja, det skal nok gå bra då. Visst du lurer på noe mer om dette spillet er det bare å lete her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=13921 der står det meste som er å vite, inkludert no-cd patcher osv..:) Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Originally posted by even_e84 image filen til street legal redline kan hete "IMS-SLRR.BIN" og du må også laste ned "IMS-SLRR.CUE" visst du skal bruke deamon tools eller .no EDIT: *.bin filen er på ca 765mb og *.cue filen er på 0.8kb Trenger ikke que-fil for å bruke deamon. Når du skal velge fil, velger du bare "view all file types" eller "vis alle fil-typer", så velger du .iso eller .bin eller .img eller hva-det-nå-er-du-bruker-fila. enkelt og greit. Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrisious-E Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Originally posted by Nitrisious-E Ok, takker! Daemon tools har jeg så da skal jeg vel klare det!?:) Hmm..ja, nå har det seg sånn at det kommer en feil hver gang jeg skal kjøre Daemon, vet ikke hvorfor men dette står det: "Windows får ikke tilgang til den angitte enheten, banen eller filen. kanskje du ikke har tilgangsrettighet til objektet." Det kom det nå plutselig!:mad: Hva er feil, noen som vet??:rolleyes: Og jeg som akkurat har fått lasta ned spillet på en gjennomsnitts hastighet på 3mb/s med ADSL 704kb/s linje!:D Siter - 03 S3 x 97 A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Jeg har problemer med å patche spillet. Får bare opp feilmelding når jeg prøver å kjøre patchene. :( Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg