Mosy Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Originally posted by RaCk Jeg har problemer med å patche spillet. Får bare opp feilmelding når jeg prøver å kjøre patchene. :( Avinstaler spillet, slett mappen (shift delete), instaler spillet, patch, patch, (nocd), play. Hvis du fortsatt får error med patch; instaler nyeste drivere på grafikkortet, og sleng in nyeste directX. Hvis du fortsatt får error, then h***ette om jeg vet:rolleyes: Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zones Skrevet Januar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 får ikke installa 218 paths men 214 får æ installa varfør???? noen som er itresert å kjøpe subba eller kabinett??? SVAR PÅ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddern Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by zones får ikke installa 218 paths men 214 får æ installa varfør???? noen som er itresert å kjøpe subba eller kabinett??? SVAR PÅ Har du lagt inn alle patchene? Siter Var det her det sko stå no' lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrisious-E Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by zones får ikke installa 218 paths men 214 får æ installa varfør???? noen som er itresert å kjøpe subba eller kabinett??? SVAR PÅ Du må vel installere 216 føre 218..Selv gjorde jeg det sånn:214,215,216,218 ;) Siter - 03 S3 x 97 A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zones Skrevet Februar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 du må ha alle patchene får å legge inn 2.1.8 du finn alle tingene på side 1 på dær det står her du skal legge patchene dær du har installa spille Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zones Skrevet Februar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Spille e et spill som e litt mye føkka=( du me di patchene du må vite kor du har istalla spille ågså kam du legge inn patchene så kan du spille det som før men ikke bli sur får du tror det ikke virker HEHE du må sette på delene i rekke føllge surt det næj da det finnes koder på 2.1.8 får å fære i ørkenen så trøkke du på den atme fastnøkelen det skrujerne en gan og så kan du skrive letmeroc så trøkker du en gang til... ps du må ha gooood bil hehe du finn ågså biler du kan laste ned men alle funker ikke dumt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zones Skrevet Februar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 noen som skal kjøpe subba eller kabinett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodgl Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Her er min bil: og her er spec: lurer på om det finnes noen bil i spillet som har flere HK? HK=620 Toppfarta har jeg ikke klart å nå, kom opp i 412km/t før jeg kræsja :( Siter + Ford Focus 1.6 99 5-d x Vespa 50s 1981 x - Golf 1 GTI http://www.mikaeljohansen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrisious-E Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Hva må til for å få spillet til å funke smertefritt? Hakker ganske bra liksom..:rolleyes: Siter - 03 S3 x 97 A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zones Skrevet Februar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Æ har hadd bil me 800hk å noe mer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Originally posted by Prodgl lurer på om det finnes noen bil i spillet som har flere HK? HK=620 Toppfarta har jeg ikke klart å nå, kom opp i 412km/t før jeg kræsja :( ;) Linker: http://www.freewebs.com/mowsi/golf_records.jpg http://www.freewebs.com/mowsi/955hp_golf.jpg Edit: okey. Av en eller annen grunn funker ingen av delene hos meg. Last resort: http://www.freewebs.com/mowsi/golf.htm Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zones Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 har lagt inn alle pathene nu... æ har hadde en bil me 800hkå noe var me bmwen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zones Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 hallo lenge siden æ har væet hær men men sånn e det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Husker jeg kom opp til 890hk sist gang jeg spillte det, for tiden klarer jeg bare 840. :D :D Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
del_sol 86 Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Veit det sikkert er latterlig,men detta dc++ programmet skjønner jeg ikke stor av!:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg