VilleW Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 Haha... Taternerd, vi fikk faktisk lest opp fra "Norges Lover" av en politibetjent som var å besøkte skolen vår. En politimann er ikke jurist; blir litt det samme som om en kvasi-bedehuskristen skulle tolket bibelen på filosofiske måter som var selv Platon for vanskelig. Og ha samleie med en beruset person teller som voldtekt? Nå har jeg hørt det også. Er forskjell på og være "beruset" og "så sanseløst drita at de ligger som ei høne i koma." Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 Hvorfor diskuterer dere dette i det hele tatt? EKLINGER! Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 mye "småtasser" på forumet ja:p ikke faan om æ ska cruse ned til byen (retning Marinen,Trondheim) når det er russefæst! flaska knust over alt, drita folk midt i veien osv.. kaos... Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 mye "småtasser" på forumet ja:pikke faan om æ ska cruse ned til byen (retning Marinen,Trondheim) når det er russefæst! flaska knust over alt, drita folk midt i veien osv.. kaos... Glassflasker er ikke lov på treff ;) =P Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 Er noen år siden jeg var russ gitt..faktisk 14 år siden ;) Til russen iår; fest som aldri før og ha en fet russetid! ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 Da har jeg blitt døpt til "Kverulant" og jobb dagen etter dåp var ikke akkurat suksess. Hadde det kjempetrivelig og møtte gamle kjente. Nye bekjentskaper ble stiftet, og mitt første møte med hjemmebrent var artig. Gleder meg vilt til 1. mai og to herlig uker. Fikk utvekslet russekort med Eiriksmil også. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 Dere som er russ, scan inn russekortene deres her da ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet April 29, 2009 Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 Dere som er russ, scan inn russekortene deres her da ;) Lett, men da må scanneren finnes =P Er så surrete =P Men er det noen flere som skal til Tryvann i morgen eller? Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet April 29, 2009 Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 (endret) Her er i hvert fall mitt, var vel teknisk sett russ i fjor, men det skader vel ikke å legge ut?:D Endret April 29, 2009 av Yelsent Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet April 29, 2009 Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 Her er i hvert fall mitt, var vel teknisk sett russ i fjor, men det skader vel ikke å legge ut?:D Er det deg ved siden av Bush, mr. Mitsubishi? =P Fresht bilde i såfall =P Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet April 29, 2009 Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 dere er heldige som er russ i år, fy fader jeg hadde det mye morro i russetida.. den huskes selvsagt til jeg dauer!:) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet April 29, 2009 Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 Er det deg ved siden av Bush, mr. Mitsubishi? =PFresht bilde i såfall =P Haha, ja bildet er forresten heeeelt ekte. Ingen redigering her i gården nei.:rolleyes: dere er heldige som er russ i år, fy fader jeg hadde det mye morro i russetida.. den huskes selvsagt til jeg dauer!:) Word. :) Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 30, 2009 Rapporter Share Skrevet April 30, 2009 Russ 2108 ? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet April 30, 2009 Rapporter Share Skrevet April 30, 2009 Russ 2108 ? Du kan skrive hva du vil der ;) Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Yiihaw, sitter nå under pulten og koser meg.. :D Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg