Opel4ever Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 hei...har en kollega som er ute etter angel eyes eller lignende til sin accord 97 modell.....europa modellen vel å merke... noen plasser slikt er å finne? eller noen som vet om amerikanske lyktene passer på europamodellen? Siter http://www.bilforumet.no/astra/197361-astra-coupe-oppdatert.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eagle32 Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Har kjøpt lykter billig. to par. en som jeg VET passer europa modellen. og et par som er til usa modellen. kan gi deg beskjed når jeg vet om de passer. (med mindre du allerede vet, isofall er jeg og interesert i å vite) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prohx Skrevet November 23, 2009 Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 Hvilke lykter var dette? Kunne gjerne visst det selv =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg