limtopp Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Heisann, har akkurat lakt om til sommerfelger, og når jeg kommer litt opp i fart begynner bilen å riste og styringa kjennes ikke normal ut i det hele tatt. Alt var bra med vinterfelger og ifjor med samme felgene.. Jeg kom til å tenke på at de felgene jeg iår satt fram, satt bak på bilen ifjor.. Kan det være så enkelt at de 2 felgene jeg nå har framme er i ubalanse, og ifjor merka jeg det ikke siden de stod bake? Litt dårlig forklart kanskje, men tror dere sjønner:) Håper noen kan svare.. det er ivertfall rart viss spissinga skal bli forandra bare ved omlegging.. så det tviler jeg på det kan være. Siter Ford Mondeo 2,0 GLX Kombi 95 mod ------------------------------------ Volvo 440 2,0i 93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 få dem balansert så skal problemet være borte. er ikke uvanlig det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Et stikkord kan være manglende eller tilstedeværelse av senterringer som ikke skulle vært der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IN07TDI Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Det er ikke uvanlig at et lodd eller to faller av i løpet av vinteren. Få de balansert og ristingen/vibreringen er sikkert borte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limtopp Skrevet April 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Fikk de balansert nå idag, og det var det værste de hadde sett, så det var ikke rart det rista. Høyre framhjul var 90 gram feil og venstre var 70 gram, så det var ikke så veldig rart det rista:P Nå er det vertfall gulle godt:) Siter Ford Mondeo 2,0 GLX Kombi 95 mod ------------------------------------ Volvo 440 2,0i 93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 å steike, det var da voldsomt feil og da! godt at du fikk det ordna da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg