lroedal Skrevet April 3, 2009 Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Enig med trådstarter. I tillegg til de latterlige forskjellene i kravene, kan generelt jenter få høyere krav for langt lavere innsats, da lærerne generelt er snillere med de. De har jo mensen, stakkar, så da er det jo greit at de skulker annenhver gymtime... Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet April 3, 2009 Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Likestilling kreves bare når det går i kvinnfolkas favør. :D Og den beste kvinnebevegelsen er motjokket! Loven sier at slik skal det være, så vi har ikke så mye vi skulle ha sagt :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet April 3, 2009 Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 (endret) En ting jeg lurer på er hvorfor damer som gifter seg med konger får dronningtittel, mens menn som gifter seg med dronninger ikke får tittelen konge, men prins. Endret April 3, 2009 av henne skrev "mens menn som gifter seg med -damer- ikke får tittelen konge, men prins. :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet April 3, 2009 Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Meld dere inn i gruppen "Mannegruppa Jottar" på fjesbok :D Hehe Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet April 3, 2009 Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Jeg husker skolen jeg gikk på før. Der hadde jentene bare 2/3 av kravene til guttene i en løpeløype vi måtte fullføre 2 ganger i året. Vi fikk karakter etter hvor fort vi sprang, dvs at en gutt måtte springe 3 runder på samme tid ei jente måtte springe 2, for å få samme karakter. Merkelig nok fikk halvparten av jentene karakter 6 og de fleste guttene karakter 2. Sa man imot dette fikk man et svært hylekor opp i trynet. Latterlig. ååååja, kjenner til dette...latterlig ja Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 3, 2009 Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Er helt enig med mange av dere her, for det første, å få en karakter i gym etter hvor dyktig man er i fotball er helt latterlig. Noen er glad og naturlig flink i sport, andre er ikke så gode. Og for det andre,så har det lenge irritert meg, jenter som har mensensmerter under gym, så går det helt greit at de slipper unna, selv om de har "mensen" 4 uker i mnd. Men om en gutt er blitt så uheldig å knekt nakken, og blitt lam fra halsen og ned, så blir det anmerkninger, og smikk på pikk om de ikke deltar. Selvfølgelig litt overdrevet, men poenget er der... Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet April 3, 2009 Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Og for det andre,så har det lenge irritert meg, jenter som har mensensmerter under gym, så går det helt greit at de slipper unna, selv om de har "mensen" 4 uker i mnd. Men om en gutt er blitt så uheldig å knekt nakken, og blitt lam fra halsen og ned, så blir det anmerkninger, og smikk på pikk om de ikke deltar. Selvfølgelig litt overdrevet, men poenget er der... Du må huske at det alltid vil være noen få som ødelegger for alle andre. Dette gjelder det meste i verden faktisk. Noen veit å utnytte det de kan også går det til helvete for resten. Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet April 4, 2009 Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 Nei til likestilling Ja til likeverd. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet April 4, 2009 Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 Og for det andre,så har det lenge irritert meg, jenter som har mensensmerter under gym, så går det helt greit at de slipper unna, selv om de har "mensen" 4 uker i mnd. Men om en gutt er blitt så uheldig å knekt nakken, og blitt lam fra halsen og ned, så blir det anmerkninger, og smikk på pikk om de ikke deltar. Selvfølgelig litt overdrevet, men poenget er der... Hadde sydd 12 sting i ene foten jeg, og måtte ha gym.. Og tre av jentene i klassen slapp pga de påstod de hadde uken.. Fytti.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg