theopelking Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 rått=) kommer Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraJr Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Dukker nok opp om været blir bra :) Håper på mye folk og fint vær. Siter Stian - 93 Toyota Supra TwinTurbo www.twinsturbo.com www.gt300.no www.tevodekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
litek Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 Må være totalt sprøyt. Sist jeg var med å leie så var det snakk rundt ca 5000,- alt etter hva man skal bruke av fasiliteter. Men hvis noen tar så høye priser på inngang så bør baneleien være 50.000,- Mvh Jeg mener det er 10000kr for leie av banen en hel dag + rødekors bil på stedet. Dette er noen år siden prisen var det da. men 50lapper er det ikke. Siter 80 Porsche 924 04 Lexus Sportcross 99 Audi A6 97 Toyota Corolla G669 Toyota Crown91 Passat (Destroyed)85 BMW 520 (Destroyed) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 Blir det bra med folk i helga da tru??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 Håper det:) Skal være meldt bra vær til fredag, håper på samme på lørdag:) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet April 30, 2009 Rapporter Share Skrevet April 30, 2009 (endret) Er det tillatt med passasjer? Hva med hjelm? Endret April 30, 2009 av Erik Braseth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet April 30, 2009 Rapporter Share Skrevet April 30, 2009 Når drar folket oppover? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 Kjem oppover snart. Se etter en sølv audi S4 =) Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 fytti steike kor den brune volvon (stasjonsvogn) gikk. sykt. Synes kvinnfolke som kjørt var flink, helt til hun fikk revet av hekken:) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjommi Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 På tide noen legger ut bilder fra treffet nå syns jeg, så her kommer noen bidrag fra meg Siter AWD? YEP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 ble et bra treff dette,har endel bilder derifra som jeg driver å redigerer nå.. enting som irriterer meg, er det ikke mulig å se opp for små unger som går på plassen? har en sønn på snart 2år som faktisk gikk, å ble puffet av en kar,irriterer meg grundig at jeg ikke så hvem det var.. må da gå an å se seg for istedet for å dytte en liten gutt ned i asfalten Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 mye fyll på treffet da, ellers var det bra :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 Greit treff, med mye flott kjøring og mange pene biler. Men Lånke er alt for trang plass, og med så mye fyll så må jeg si jeg ikke trives noe godt med og ha bilen min der. Blir nok siste gangen jeg er på Lånke med mindre det er et lukket treff Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dibbern Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 (endret) Treffet var allreigt det ja! Mye fint å se på! Men må si meg enig med deg Mission,det var for mye fyll! Dette kan man vente med til etter treff,evnt. ha seg et annet sted! Var det noen som fikk med seg hva høyeste måling ble i DB/ESPL-konk.? Endret Mai 3, 2009 av Dibbern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 noen som har fler bilder a? =) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg