BigMan Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Driver han med salg av slikt utstyr til vanlig. Da jeg fortsatt først og fremst må finne en slik motor. Er noe tullete og ha delene klar men fortsatt manko på motor, trenger vel også en annen bensinpumpe? Grunnen til at jeg vurderer denne motoren er at ecotec motoren streika totalt for og si d mildt.. Så dersom noen veit om en slik motor så er jeg intressert. Må jeg foresten benytte sil og oljerør fra min motor også..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 ja du må bruke oljesil fra din motor, samt bunnpanne og motorfester. Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 blomdal e ein grei plass å kjøpe lett motoe for då får du alti nye deler viss noe er deff. eller mangler å du får garranti.. ja han driver med deler han lager eller skaffer det meste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghosterix Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Er det noe fremdrift for LET i omega B'en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank_84 Skrevet April 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Den LET planen var bare undersøking,så vurdere hva som skulle skje.. En LET motor er jo svindyr,så man må jo se an økonomien også.. Skjedde ik no med det for øyeblikket.. Siter -Opel Manta B GT/E 16v Prosjekt -Opel Omega 3000 24v -91 (Solgt) -Opel Omega 3000 12v -88 (Vraket) -Opel Ascona B -76 (Solgt) -Opel Manta B GSi -86 (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbomega Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Driver han med salg av slikt utstyr til vanlig. Da jeg fortsatt først og fremst må finne en slik motor. Er noe tullete og ha delene klar men fortsatt manko på motor, trenger vel også en annen bensinpumpe?Grunnen til at jeg vurderer denne motoren er at ecotec motoren streika totalt for og si d mildt.. Så dersom noen veit om en slik motor så er jeg intressert. Må jeg foresten benytte sil og oljerør fra min motor også..? Bruke bunnpanne, sil og oljerør fra den du har ja.. Og flytte peilepinnen. Bensinpumen du har holder til original LET. Streika Ecotec'en? Hva er galt? Jeg samler på deler til ecotec (har ecotec turbo i omega a) Siter www.turbomega.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg