LMJ Skrevet April 3, 2009 Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Endelig har jeg surret meg til å lage en tråd til bilen min... Har hatt den i snart ett år og er suuuuperfornøyd:) Her kommer ett par bilder i første omgang. Kjøpte meg 19" Centerline felger på onsdag, skaffet meg 16" Rota felger på torsdag. Så brukt litt penger denne uka gitt! Synes selv bilen så bedre ut med 16", pluss at den er jo hundre ganger bedre på veien!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet April 4, 2009 Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 Hei,tøff bil og utrolig tøffe bilder. Hva er det du har under framfangeren din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet April 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 Garasjeportlist;) Jeg skaffer billig:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Garasjeportlist;) Jeg skaffer billig:P Med de vegene det er her så blir den liggende igjen ved første hindring (ikke hump) :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Veldig kule bilder av bilen! Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet April 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Med de vegene det er her så blir den liggende igjen ved første hindring (ikke hump) :P jeg er overrasket over hvor bra den sitter... har riktig nok skrudd den fast med 20 skruer, men any ways. ser bra ut pluss at den beskytter fangeren. har subba en million ganger. var i oslo her om dagen... med brostein, trikkeskinner og fartsdumper. men leppa var like fin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selv Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 uff... Jeg får vondt i kroppen bare du nevner trikkeskinner, brostein og fartsdumper:) Utrolig pene bilder av bilen! Den lille leppa gjorde mye med utseende... Bilen så bra ut med Rota felgene.. Har du fått testa den med Centerline felgene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 med brostein, trikkeskinner og fartsdumper.QUOTE] Det er jo rene luksusen det, her er høler i vegen så store at en ser grovmassen som vegen er fyllt ut med, skøyter på asfalten på 5 cm over alt, og mye grusveger. DET ER FINT DET! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet April 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Ja, så frekt ut. Men er redd for å ødelegge de med litt for aktiv kjøring :P Bildene er tatt på dekksenteret, rett etter montering. De ser kantkjørte ut på bildet, men det er bare dekkpasta ;) Vurderer faktisk å selge de :( http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2137008&template=default Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kweid Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Hallaisen! Nice Ride!! Veldig flotte bilder og frekke felger. Jeg likte spesiellt godt Rota felgene, hvem er det som forhandler disse? Driver selv og leter etter nytt sommertøy til minien, men blir liksom aldri helt enig med meg selv. Høyest på listen står nok OZ Superturismo WRC 18" (hvite). Men etter og ha sett dine Rota felger blir det plutselig nye valg som må tas, liker godt looken med mindre og kraftigere felger også, hehe. Men jaja, luksusproblemer :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet April 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Jeg vet du kan få tak i de hos nordic rota... ser syyyykt bra ut med store felger på coopern. så har man show,no go så er det ikke tvil om hva jeg ville valgt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Tøff bil... Vil gjerne se mer bilder. Er bilen senka? Ser rått ut med 19 tommers sko :D Jeg valgte å gå for 17 tommer på min bil pga kjøreegenskaper. Skulle bilen min vært en showcar hadde jeg ikke nølt med 19 tommer!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet April 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Tøff bil... Vil gjerne se mer bilder. Er bilen senka? Ser rått ut med 19 tommers sko :D Jeg valgte å gå for 17 tommer på min bil pga kjøreegenskaper. Skulle bilen min vært en showcar hadde jeg ikke nølt med 19 tommer!! Er Spax justerbart senkesett på den... så går sakte over fartsdumpene om dagen:P har du senket din eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Er Spax justerbart senkesett på den... så går sakte over fartsdumpene om dagen:P har du senket din eller? Nice... Hvor mye koster Spax justerbart senkesett da? Hvor har du kjøpt det? Har KW V2 eller V3 på innkjøpslisten min, men har ikke prioritert det helt enda... Må allerede kjøre veeeldig sakte over fartsdumper for å ikke ta nedi. Så ser for meg at det blir et mareritt å senke den mer. Men sånn estetisk sett burde nok bilen min vært senka litt. Den ser litt "høy" ut nå :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet April 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Nice... Hvor mye koster Spax justerbart senkesett da? Hvor har du kjøpt det? Har KW V2 eller V3 på innkjøpslisten min, men har ikke prioritert det helt enda... Må allerede kjøre veeeldig sakte over fartsdumper for å ikke ta nedi. Så ser for meg at det blir et mareritt å senke den mer. Men sånn estetisk sett burde nok bilen min vært senka litt. Den ser litt "høy" ut nå :( senkesettet stod på bilen nå jeg kjøpte den... så det vet jeg ikke. men hadde KW type 2 på gamlebilen min. en golf 4 GTI. Og det var heeeeelt supert! koster litt mer, men verdt pengene. ikke at senkesettet jeg har nå er dårligere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg