audia6 Skrevet April 4, 2009 Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 Hadde min A3 på Møller bil Minde for longlife service. Når jeg skulle hente den så startet ikke bilen, batteri var helt flatt. Dette hadde aldri skjedd før, og nå var det plutselig en snikstrøm på over 400 m.amp på bilen. Forhandler nektet å finne ut hva det var, selv etter advokathjelp og etter press fra forbrukerrådet. Har aldri vært borti noe så arrogant før, og jeg kommer aldri til å ha Audi igjen etter denne er solgt. Anbefaler derimot for alle dere bergensere et verksted rettborti Fabrikkgaten A. G Bilreperasjoner, en gjeng med polakker som skrur for 660kr timen inkl moms:) De kjører gratis diagnose også:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dobben Skrevet April 4, 2009 Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 Åhh :( Dumt at sånne drittsekker skal ødelegge intrykket for et helt bilmerke. Enkelte folk er rett og slett bare ikke service-instillt, og dem skulle aldri ha jobbet på et verksted. Kanskje frysa på gilde. Lykke til hvertfall! Siter 2007 Ford Focus 1,8 Tdci Titanium [X]2005 Ford Focus 1,6 Tdci Sport [X]2002 Audi A4 1.8 T Quattro [X]1995 Audi A4 1.8 [X]1998 Audi A3 1.8 T Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
itwt- Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Problemet er vel at de har så mange kunder at de tillater seg en slik oppførsel. Har opplevd arroganse fra Møllerbil før, og nå benytter jeg kun Møller Jessheim, selv om jeg må reise litt lenger. Der er i alle fall "service" ikke et fremmedord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Døh nå må dere rulle inn... SÅnne drittsekker som det ref. til over her er egentlig hele selskapet! VAG generelt i norge er største søppelet du finner på markedet av dårlig service, ikke gjennomførte oppdrag og svindel! Kjenner flere som jobber der som til og med som ANSATTE er missfornøyde med det som skjer der! Dritt sted! Dritt service og møkkabiler fra punkt 1! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Problemet er vel at de har så mange kunder at de tillater seg en slik oppførsel. Har opplevd arroganse fra Møllerbil før, og nå benytter jeg kun Møller Jessheim, selv om jeg må reise litt lenger. Der er i alle fall "service" ikke et fremmedord. ha h ah a.. møller jessheim ja! der har du toppen av søppeldynga på lik linje med møller lillestrøm, for å ikke nevne rud! har bekjente både på jessheim og på rud, og han på rud vraka bilen sin, og lot Lillestrøm påta seg oppdrag og han har aldri vært borti mere svindel og arroganse som det der! Bilen ble aldri retta onkli, flere ganger måtte inn for smårep, de løy på seg ting som aldri var blitt gjort, og enda værre av alt! Sjefen på lillestrøm sender private klager til sjefen på rud som da kontakter kompisen som er ansatt der for å kverulere og krangle om hvor vidt vanskelig HAN er, men for at idioten på lillestrøm aldri har hørt om kundeservice er jo en helt annen sak! Vet for min del at jeg hadde starta helvete på jord for dem om jeg hadde vært i hans sko!:ass: Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
itwt- Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Ok? Det får være din mening. Regner med du sverger til japsebiler uansett, og da må jo alt annet være dritt, ikke sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Ok? Det får være din mening. Regner med du sverger til japsebiler uansett, og da må jo alt annet være dritt, ikke sant? MIN mening!?.. Finn meg EN fornøyd kunde hos Møller i norge!? EN! som med hånden på hjertet kan si han har hatt andre bilmerker og vært på andre servicer og opplevd hvordan det foregåer andre steder enn kun på møller! Leser du avisa eller?! Til og med i dagbladet sto det jo en hel siden repo. om missfornøyde folk på møller etter servicer.. bl.a der hvor møller har sin kunde undersøkelse når du henter bilen, om du da svarer lavere enn det de liker, så starter helvete med telefon terror og trusler om at du er uønsket som kunde fordi DU ikke ga dem 6+ lissom på prøva! Ikke bland inn noe som helst med japsebiler her. for jeg har garrantert vært innom flere bilmerker enn du har! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Må si meg enig med noe av det som står over her... Har aldri hatt en bra opplevelse hos møller noen gang. På hamar så skulle jeg bestille service på min A6 2.7 Biturbo, servicekaren i skranken så på meg og pressa ut av seg. "Har DU råd til en sånn bil a?" Så smilan bare plukka opp telefonen og ignorerte meg. På Jessheim da jeg hadde A3'n på service så hadde jeg dagen før klart å få vaierfestet på dørhåndtaket bak dekselet til å hoppe av, på servicen skulle dem uansett opp med hele dørdekselet og jeg spurte om dem bare gadd å klipse vaieren inn i festet (Tar 2 sec). Nei da dro han frem prislister og det skulle dem jaggu ha 400 kr for! Makan for en møkka bedrift! Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Må si meg enig med noe av det som står over her...Har aldri hatt en bra opplevelse hos møller noen gang. På hamar så skulle jeg bestille service på min A6 2.7 Biturbo, servicekaren i skranken så på meg og pressa ut av seg. "Har DU råd til en sånn bil a?" Så smilan bare plukka opp telefonen og ignorerte meg. På Jessheim da jeg hadde A3'n på service så hadde jeg dagen før klart å få vaierfestet på dørhåndtaket bak dekselet til å hoppe av, på servicen skulle dem uansett opp med hele dørdekselet og jeg spurte om dem bare gadd å klipse vaieren inn i festet (Tar 2 sec). Nei da dro han frem prislister og det skulle dem jaggu ha 400 kr for! Makan for en møkka bedrift! Det som er enda mere morsomt.. Du leverer bilen din inn til service.. alt så bytte olje og bremseklosser... etter 3 dager ringer du og lurer på hvor faen bilen din har blitt av?!.... Nei.. du skjønner.. atte.. vi venter på deler.. har ikke på lager! etter 5 dager får du bilen din tilbake, og tar en titt under panseret og jaggu... der var det splitter ny motor! Motoren blir byttet og når du konfronterer dem NEKTER dem for at noe slikt er gjort! Garanti er greit og at de tar initiativet på det, men de nekter rett og slett for å ha gjort det for at det allerede bedritne bilmerket ikke skal få enda mere negative kunder så lyver dem om bilens holdbarhet! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
itwt- Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 MIN mening!?.. Finn meg EN fornøyd kunde hos Møller i norge!? EN! som med hånden på hjertet kan si han har hatt andre bilmerker og vært på andre servicer og opplevd hvordan det foregåer andre steder enn kun på møller! Leser du avisa eller?! Til og med i dagbladet sto det jo en hel siden repo. om missfornøyde folk på møller etter servicer.. bl.a der hvor møller har sin kunde undersøkelse når du henter bilen, om du da svarer lavere enn det de liker, så starter helvete med telefon terror og trusler om at du er uønsket som kunde fordi DU ikke ga dem 6+ lissom på prøva! Ikke bland inn noe som helst med japsebiler her. for jeg har garrantert vært innom flere bilmerker enn du har! Voks opp. Jeg har aldri sagt at det alltid er tilfelle, har jeg vel? Du har vel forståelse nok til å forstå at jeg snakker på vegne av MIN erfaring? Du har heelt sikkert "garrrantert" vært innom alle verdens bilmerker, du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Voks opp. Jeg har aldri sagt at det alltid er tilfelle, har jeg vel? Du har vel forståelse nok til å forstå at jeg snakker på vegne av MIN erfaring? Du har heelt sikkert "garrrantert" vært innom alle verdens bilmerker, du. jeg er voksen nok til å kunne motta kritikk om bilmerket jeg kjører uteen at jeg skal sutre som ei 12 år gammal jente! Nei jeg har ikke vært innom all verdens! men jeg har eid en G O D del forskjelige biler til å kunne uttale meg! Og at du er så sutrete fordi jeg synes møller er pikk får være ditt problem! men når til og med ansatte som jobber der mener hele bedriften er søppel så burde ikke dine ord ha mye å si egentlig! Kjenner både folk eier biler som har vært på en del forskjellige servive/rep, og jeg kjenner ansatte. og det er faen ikke mange som er førnøyde! det burde vel ringe bjeller da?! bla. som mekaniker er møller garrantert jordklodens største nazi bedrift! du har ingen fordeler og selv de blir svindlet! du har ikke lov til å fylle på så mye som 1l kjølevæske uten å betale for det! gamle deler som i grunn er ok, men skal kastes anyway, har du overhodet ikke lov til å ta med deg hjem! de må du betale for eller kjøpe nytt.. ergo de skal tjene på alt! Skal du ha hobby kveld?.. Lykketil! du må sende skritflig søknad uker i forveien og da er det svært begrenset med hva du får lov til å gjøre der! svart arbe kommer jo ikke på tale what so ever! er ikkeno annet å si at det er dritt bedrift! takk faen jeg aldri har eid noe som har med vag å gjøre! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
itwt- Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 jeg er voksen nok til å kunne motta kritikk om bilmerket jeg kjører uteen at jeg skal sutre som ei 12 år gammal jente! Nei jeg har ikke vært innom all verdens! men jeg har eid en G O D del forskjelige biler til å kunne uttale meg! Og at du er så sutrete fordi jeg synes møller er pikk får være ditt problem! men når til og med ansatte som jobber der mener hele bedriften er søppel så burde ikke dine ord ha mye å si egentlig! Kjenner både folk eier biler som har vært på en del forskjellige servive/rep, og jeg kjenner ansatte. og det er faen ikke mange som er førnøyde! det burde vel ringe bjeller da?! bla. som mekaniker er møller garrantert jordklodens største nazi bedrift! du har ingen fordeler og selv de blir svindlet! du har ikke lov til å fylle på så mye som 1l kjølevæske uten å betale for det! gamle deler som i grunn er ok, men skal kastes anyway, har du overhodet ikke lov til å ta med deg hjem! de må du betale for eller kjøpe nytt.. ergo de skal tjene på alt! Skal du ha hobby kveld?.. Lykketil! du må sende skritflig søknad uker i forveien og da er det svært begrenset med hva du får lov til å gjøre der! svart arbe kommer jo ikke på tale what so ever! er ikkeno annet å si at det er dritt bedrift! takk faen jeg aldri har eid noe som har med vag å gjøre! Er ingen hemmelighet at de er på bunn når det kommer til service, men om jeg har etablert et kundeforhold et sted som jeg synes er tilfredsstillende, så kan du fint legge ut om hvor forferdelige de er og hvor bra service du får på toyota eller hvor du nå enn velger å dra, saken er den at jeg er fornøyd. Så slipper vi å diskutere noe som er meningsløst. Ha en fortsatt fin kveld! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Skal du ha hobby kveld?.. Lykketil! du må sende skritflig søknad uker i forveien og da er det svært begrenset med hva du får lov til å gjøre der! svart arbe kommer jo ikke på tale what so ever! er ikkeno annet å si at det er dritt bedrift! takk faen jeg aldri har eid noe som har med vag å gjøre! Ja, fy faen - bedrifter som ikke er hypp på at mekanikerne skal skru svart i deres lokaler og med deres verktøy om kvelden er jaggu useriøse! :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Ja, fy faen - bedrifter som ikke er hypp på at mekanikerne skal skru svart i deres lokaler og med deres verktøy om kvelden er jaggu useriøse! :rolleyes: vel.. rart at ingen andre firmaer er så jævlig seriøse på det der som møller! Hobby kveld er en hobby kveld! om du bytter eksosen på bilen til en kompis av deg, eller om du skrur din egen bil er jo egentlig samma faen så leneg du betaler for deler du eventuelt måtte ta derifra! Men enda værre er jo at du må sende søknad for å skru din egen bil der! Er jo bare hakket før de ansatte må marsere til jobb med strake armer og bein Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 vel.. rart at ingen andre firmaer er så jævlig seriøse på det der som møller! Hobby kveld er en hobby kveld! om du bytter eksosen på bilen til en kompis av deg, eller om du skrur din egen bil er jo egentlig samma faen så leneg du betaler for deler du eventuelt måtte ta derifra! Dette er det faktisk, tro det eller ei, meget strenge regler på, og de reglene kommer fra Statens Vegvesen. Kommer Svv på kontroll, og avdekker uautorisert jobbing på kveldstid, dvs jobbing uten arbeidsordre på biler som ikke er eid av noen i mekanikerens husstand så kan faktisk verkstedet miste autorisasjonen din.Og det er nok ikke bare Møller som er strikse på dette, noe annet vil jo være det samme som å si at man gir f.. i om verkstedet må stenge og alle miste jobben fordi en skrudde på bilen til en kompis Forøvrig det minst seriøse argumentet jeg har sett for å disse et verksted, og jeg har, for å holde meg til ditt språk, sett MANGE Noen av oss har greie på hvordan ting foregår og hvorfor, vi har ikke hørt det av bikkja til svigermora til naboens brasilianske halvbror osv. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg