Kjetilr Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 hehe.. her må jeg si meg enig med Mondeo.. Alle seriøse verksteder har skikkelige regler.. Svart skruing gir jo bare verkstedet mindre inntekter.. Og sliter på verkstedets utstyr osv. Men at mange er misfornøyde med møller er ingen nyhet.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 jo greit nok! men!! HOBBY KVELD ER HOBBY KVELD! en hver foretning har det, der det er mulighet for å kunne skru på i det minste din egen bil uten å måtte søke regjeringen om tillatelse! når det gjelder svart arbe.... tjah.. Med mindre du åpenlyst forhandler cash på verkstedet er det INGEN som bryr seg Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Når det gjelder service og arbeidsforhold. tviler jeg på at man finner noe bedre enn toyota jessheim! der er de jævlig avslappet til det meste! en kompis av meg jobber der og jeg alene har stått der i 9 timer og juster hjulvinkler å løpsbilen min! lånt verkstedet der flere ganger til ting og tang. Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 jeg er voksen nok til å kunne motta kritikk om bilmerket jeg kjører uteen at jeg skal sutre som ei 12 år gammal jente! Nei jeg har ikke vært innom all verdens! men jeg har eid en G O D del forskjelige biler til å kunne uttale meg! Og at du er så sutrete fordi jeg synes møller er pikk får være ditt problem! men når til og med ansatte som jobber der mener hele bedriften er søppel så burde ikke dine ord ha mye å si egentlig! Kjenner både folk eier biler som har vært på en del forskjellige servive/rep, og jeg kjenner ansatte. og det er faen ikke mange som er førnøyde! det burde vel ringe bjeller da?! bla. som mekaniker er møller garrantert jordklodens største nazi bedrift! du har ingen fordeler og selv de blir svindlet! du har ikke lov til å fylle på så mye som 1l kjølevæske uten å betale for det! gamle deler som i grunn er ok, men skal kastes anyway, har du overhodet ikke lov til å ta med deg hjem! de må du betale for eller kjøpe nytt.. ergo de skal tjene på alt! Skal du ha hobby kveld?.. Lykketil! du må sende skritflig søknad uker i forveien og da er det svært begrenset med hva du får lov til å gjøre der! svart arbe kommer jo ikke på tale what so ever! er ikkeno annet å si at det er dritt bedrift! takk faen jeg aldri har eid noe som har med vag å gjøre! sutring på gang? syn du sutrer hele tiden? Har du det bra hjemme egentlig? hobbykveill, tok meg en tlf, han hentet fangeren å lakkert den samme dagen, fikk den ijenn dagen etter. <svart) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 ha h ah a.. møller jessheim ja! der har du toppen av søppeldynga på lik linje med møller lillestrøm, for å ikke nevne rud! Må si meg ening med deg ang Møller Jessheim ja, trodde aldri du skulle ha noe fornuftig å si DRFT-R :D Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Jeg vil bare minne om at dette er et merke/modellspesifikt forum, og tråden er - iallefall nå - ikke veldig A3 relatert. Ellers er det jo for alle og enhver å ha sin mening uten at det er grunnlag for at vi skal sensurere dette på forumet, MEN.. Når det er sagt synes jeg ikke at alle innlegg i denne tråden er fremstilt "korrekt" ift at vi her bare hører saken(e) fra en side. Spesielt en forumbruker har jo atter en gang utmerket seg med litt hårete fremstillinger i tråden. Vi snakker om servicebedrifter som bør jobbe for kunden, ingen tvil om det - men vær så snill å hold det til saklig kritikk hvis vi fortsatt skal ha slike erfaringstråder under merkesforumene. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Ehh,jeg er enig med Drift selv jeg.. Bor i området her..Og Møller Jessheim,er noe dritt hele gjengen..Har bare dårlig erfaring derfra..Orker ikke å fortelle alt nå.Er det noen som har litt service å gi,så er det Skoda på Jessheim,de er brukbare,selv om de er innen Møller konsernet de å.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Seriøst. jessheim auto eller hva faen dem heter er makan til møkkaplass ever! du ville fått bedre personlig service på guantanamo tror jeg Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Når man har monopol på noe så er servicen dritt uansett hvor du går. Vinmonopoloet, statens vegvesen, møller bil, lånekassen. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 DRFT-R,hva skal jeg gjøre??Du trenger ikke å fortelle meg det,at det er en møkka plass..Ingen av de har peil på noe tror jeg,jeg har mer peil faktisk.Og jeg har en kompis med verksted jeg bruker,men jeg liker å bruke orginal deler,og et sted må jeg jo kjøpe de.Men er helt enig med deg,de er en gjeng med dritt hele gjengen.Toyota Jessheim ja,er enig der,kjører Toyota som firmabil,og fått god service der.Han er noe rar,han i skranken da,han små skallet/oranget hår. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 MIN mening!?.. Finn meg EN fornøyd kunde hos Møller i norge!? EN! som med hånden på hjertet kan si han har hatt andre bilmerker og vært på andre servicer og opplevd hvordan det foregåer andre steder enn kun på møller! Ja her er jeg. Jeg er ekstremt godt fornøyd med Møller Ryen! Av merkeverksteder har jeg vært borti Thrane Steen, Saabhuset, Erik Arnesen Bryn og Møller Ryen. Ingen steder har gitt meg så god service som Møller Ryen. Så med hånden på hjertet: jeg har vært hos flere forskjellige merkeforhandlere, og servicen hos Møller Ryen har vært den aller beste! Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 MIN mening!?.. Finn meg EN fornøyd kunde hos Møller i norge!? EN! som med hånden på hjertet kan si han har hatt andre bilmerker og vært på andre servicer og opplevd hvordan det foregåer andre steder enn kun på møller! JEG en av de som IKKE er fornøyde i det hele tatt! Var innom Møller på Jessheim da noe er galt med gamlingens A6. Forklarte problemet at bilen tapper batteriet for strøm og voltmeteret synker sakte men sikkert når bilen i er i gang. I tillegg når jeg fjerner + polen fra batteriet så stopper bilen. Ergo enten noe med dynamoen eller et rele elns. Uansett, spurte når de hadde anledning til å ta en kikke å skifte dette? "Nærmeste ledige time var i mars en gang." AT DET ER MULIG! Så, noen som har et verksted å anbefale? Når jeg skroter Audien jeg har nå, så skal jeg kjøpe noe annet KUN pga slike bedrifter. Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest lundoz Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Helt enig! Kjøpte en 2006 audi a3 fra møller skøyen. Fra dag en var det bare tull med den og jeg var inne på service 4 ganger på 2 mnd. De fant aldri ut feilen så du byttet hele motoren med alt av hjerne etc. Funka fortsatt ikke. Istedet for å kunne gi meg en bedre deal på en bil hos de så ville de heller prøve videre. Jeg sa fuck off og kjøpte meg en 2010 a3 fra møller ensjø. De har utrolig bra service og bra kunnskap på modding/styling av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Var innom Møller på Jessheim da noe er galt med gamlingens A6. Forklarte problemet at bilen tapper batteriet for strøm og voltmeteret synker sakte men sikkert når bilen i er i gang. I tillegg når jeg fjerner + polen fra batteriet så stopper bilen. Ergo enten noe med dynamoen eller et rele elns. Slik gjør du når du vil kverke dioder i dynamoen :-) Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg