Sharp Skrevet April 4, 2009 Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 Pioneer skal ha 3000 kroner for ny kart-plate til min AVIC. Jeg betaler ikke en slik vanvittig sum for noen DVD-plater fra 2008 hvis 2009 er rett rundt hjørnet. Noen som vet når på året Pioneer pleier komme med nye kart? Er Teleatlas kart de bruker. Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Pioneer har pleid å komme med nye kart i mars-april-mai tidligere ihvertfall... Åssen AVIC spiller er det du har kjøpt deg da? Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet April 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Pioneer har pleid å komme med nye kart i mars-april-mai tidligere ihvertfall... Åssen AVIC spiller er det du har kjøpt deg da? Oki! Har en AVIC-HD3, kjøpte den akkurat da den kom med 2007-kart. Så da dropper jeg 2008-kartene og håper 2009 kommer før jeg skal ned i Europa i sommer :-) Vet du om det kun er kartene som blir oppdatert, eller legger de til litt nye funksjoner og slikt? Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Oki! Har en AVIC-HD3, kjøpte den akkurat da den kom med 2007-kart. Så da dropper jeg 2008-kartene og håper 2009 kommer før jeg skal ned i Europa i sommer :-) Vet du om det kun er kartene som blir oppdatert, eller legger de til litt nye funksjoner og slikt? Det har kommet små-endringer i softwaren på hvert av de to siste kartoppdateringene til AVIC HD serien ja... Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet April 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 Nå ringte jeg Pioneer direkte, og han jeg snakket med der antydet juni - september....alacocaina Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet April 17, 2009 Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 Wow...det var jo nøyaktig! :D Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet April 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Var innom Bilradiospesialisten i Kristiansand i går. Han sa Pioneer holdt på å teste ut 2009-kartene, og at han regnet med å kunne selge de til meg i mai. Hvem skal man stole på? Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaernes Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Jeg har oppgradert mine HD1BT og HD3 spillere selv med harddisk. Jeg tror ikke Pioneer rekker å komme ut med nye kart innen september. Runar ----- Saab 9-5 BSR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg