Styles Skrevet April 4, 2009 Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 Tar de spillerne i Superb med skjerm dvd-plater? Eller er det kun gps og vanlig cd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet April 4, 2009 Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 Ville tro de tar dvd`r også ja, uten at jeg skal si det helt sikkert, dere får hjelpe han dere som har Superb gutter.. Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 colombus navigasjonen har dvd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Plus at navigasjonen ligger alerede på harddisken (30Gb) sånn at du ikke trenger noen GPS DVD plate som til tidligere navigasjonssystem. /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Styles Skrevet April 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Okei, for grunnen til at jeg lurte var at jeg har planer om å kjøpe meg en Skoda Superb 03-04 modell til sommeren, og vil jo selvfølgelig fikse litt på den, og har bl.a. tenkt til å ha dvdskjermer i hodestøtter, og lurte da på om spilleren må skiftes ut, eller om jeg kan bruke den - da jeg har tenkt til å bruke den som hovedspiller :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet April 17, 2009 Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 Okei, for grunnen til at jeg lurte var at jeg har planer om å kjøpe meg en Skoda Superb 03-04 modell til sommeren, og vil jo selvfølgelig fikse litt på den, og har bl.a. tenkt til å ha dvdskjermer i hodestøtter, og lurte da på om spilleren må skiftes ut, eller om jeg kan bruke den - da jeg har tenkt til å bruke den som hovedspiller :) Ok, da går jeg ut fra at du mener spiller til en "gammel" Superb, altså ikke den helt nye....eller? Jeg tror ikke den Colubusenheten jeg snakker om passer i den gammle Superben. /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 den gammle var levert både med og uten dvd den også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg