Gå til innhold

bremselys lyser konstant...

Ranger emnet

sveintoreh

Anbefalte innlegg

alle bremselys på min saab 900 se turbo lyse heila tio, går kun av når sikringen tas ut..

bremselys bryteren under dashbordet har eg sitt på og målt, den ser ut til å virka fint..

bremselyso lyse lika godt samma ka eg gjere med den brytaren..:S

jordingfeil i lyktene eller overledning/overslag?

kommer det strøm til lyktene fra en annen kurs?

ka kan det ver??

takk for svar..

Saab 900C 88

Saab 900 SE turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det slukker når du tar ut sikring til bremselys kan du nok utelukke overledning i baklykter og/eller hengerfestekoblinger.

Mulig det kan være noe overledning i ledningsnett til bryter eller i sikringsboks.

Åssen har du målt bremselysbryter, og hvilke resultater har du fått, hva har du fått i stikket til bryteren, er du sikker på riktig bryter, er ofte flere bytere på bremsepedalen.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det slukker når du tar ut sikring til bremselys kan du nok utelukke overledning i baklykter og/eller hengerfestekoblinger.

Mulig det kan være noe overledning i ledningsnett til bryter eller i sikringsboks.

Åssen har du målt bremselysbryter, og hvilke resultater har du fått, hva har du fått i stikket til bryteren, er du sikker på riktig bryter, er ofte flere bytere på bremsepedalen.

fekk det til å fungera til slutt..

bytta bare bryteren å nå fungere det:)

trudde ikkje det va brytaren fordi den såg ut til å fungera..

eg målte brytaren med vanlig måleapparat, såg om den ga strøm når eg trykkte på an..

så nå er det i orden:D

Saab 900C 88

Saab 900 SE turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider