lars-frr Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 En ganske dum tråd , men jaja .. Sitter her i skrivende stund og lurer på når på jeg kan kjøre hjem.. Var ute i går og kom hjem i 6 tiden .. Hadde da drukket litt :) Men jeg lurer på hvor lenge må jeg sånn ca vente før jeg har lav nok promille til å kjøre hjem ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 tja.. hver småflaske pils sånn ca.. tar 1-1 1\2 time og forbrenne så.. du kan jo regne sjøl.. hehe.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 12 timers regelen er jo grei. 12 etter siste pils Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Januar 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Ja da blir vi jo sittende her :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SyClOnE Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Originally posted by EspenB 12 timers regelen er jo grei. 12 etter siste pils Tar ca 3 timer før promilen i blodet går ned igjen.. så derfor 12+3=15 ihvertfall minimum for meg mvh geir. Siter '05 Audi A6 TDI - x '03 Audi A4 TDi Q S-Line - x '91 Audi S2 Coupe - x '91 mod. GMC Syclone - x '92 BMW 520i 24v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Jeg jobber spm sjåfør og vil ikke risikere å miste lappen på promille så jeg ventet 12 timer når grensen var 0,5. Nå når den er 0,2 kjører jeg ikke hvis det ikke er nødvendig. Hvis jeg vet at jeg skal kjøre gir jeg meg med å drikke litt tidligere. Gjerne klokke 24 tiden. I natt ga jeg meg klokken 04 så i dag skal jeg ikke kjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Januar 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Men det må jo hjelpe å spise masse , å løpe et par mil Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Regn at promillen synker med 0.15pr/time.. Det er likt omtrent på alle. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Originally posted by Cathan Jeg jobber spm sjåfør og vil ikke risikere å miste lappen på promille så jeg ventet 12 timer når grensen var 0,5. Nå når den er 0,2 kjører jeg ikke hvis det ikke er nødvendig. Hvis jeg vet at jeg skal kjøre gir jeg meg med å drikke litt tidligere. Gjerne klokke 24 tiden. I natt ga jeg meg klokken 04 så i dag skal jeg ikke kjøre. jeg ga meg klokka 6idag.. så det vil si at jeg kan bare glemme alt som heter kjøring?:(:(:(:( det snør jo... Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Det kan man si:) Bestill heller en pizza og bli sittende i sofaen, hvis ikke du vil miste lappen og betale et lite byggelån i bot:D:D:D Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 eller ta snarveien med overdose helium... (får ut alkoholen men du kan enten dauve eller blir vanvittig dårlig) Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SyClOnE Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Originally posted by lars-frr Men det må jo hjelpe å spise masse , å løpe et par mil Man kan ikke svette ut alkoholen av blodet..det er en myte... Siter '05 Audi A6 TDI - x '03 Audi A4 TDi Q S-Line - x '91 Audi S2 Coupe - x '91 mod. GMC Syclone - x '92 BMW 520i 24v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Originally posted by SyClOnE Man kan ikke svette ut alkoholen av blodet..det er en myte... Sikker..? Vil ikke økt forbrenning hjelpe da?? Synes ihvertfall at det hjelper, men kan jo være andre årsaker til det"! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Du blir nok i betre form av å svette ut alle avfallsstoffa, men eineste måten å få alkoholen fortere ut av kroppen er å rense eller bytte blodet, men det er jo litt lite praktisk.:op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Januar 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Ja , men nå gidder jeg ikke å vente... Drar hjem nå ass Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg