Gå til innhold

Promille

Ranger emnet

lars-frr

Anbefalte innlegg

En ganske dum tråd , men jaja .. Sitter her i skrivende stund og lurer på når på jeg kan kjøre hjem.. Var ute i går og kom hjem i 6 tiden .. Hadde da drukket litt :) Men jeg lurer på hvor lenge må jeg sånn ca vente før jeg har lav nok promille til å kjøre hjem ??

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EspenB

12 timers regelen er jo grei.

12 etter siste pils

Tar ca 3 timer før promilen i blodet går ned igjen..

så derfor 12+3=15

ihvertfall minimum for meg

mvh geir.

'05 Audi A6 TDI

- x '03 Audi A4 TDi Q S-Line

- x '91 Audi S2 Coupe

- x '91 mod. GMC Syclone

- x '92 BMW 520i 24v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber spm sjåfør og vil ikke risikere å miste lappen på promille så jeg ventet 12 timer når grensen var 0,5. Nå når den er 0,2 kjører jeg ikke hvis det ikke er nødvendig. Hvis jeg vet at jeg skal kjøre gir jeg meg med å drikke litt tidligere. Gjerne klokke 24 tiden. I natt ga jeg meg klokken 04 så i dag skal jeg ikke kjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cathan

Jeg jobber spm sjåfør og vil ikke risikere å miste lappen på promille så jeg ventet 12 timer når grensen var 0,5. Nå når den er 0,2 kjører jeg ikke hvis det ikke er nødvendig. Hvis jeg vet at jeg skal kjøre gir jeg meg med å drikke litt tidligere. Gjerne klokke 24 tiden. I natt ga jeg meg klokken 04 så i dag skal jeg ikke kjøre.

jeg ga meg klokka 6idag.. så det vil si at jeg kan bare glemme alt som heter kjøring?:(:(:(:( det snør jo...

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider