funkes Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Alkometer koster en tusing... Det er digg å ha :) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Originally posted by EspenB Det kan man si:) Bestill heller en pizza og bli sittende i sofaen, hvis ikke du vil miste lappen og betale et lite byggelån i bot:D:D:D hehe.. det er greit.. deilig å slappe av idag uansett:D takk for tipsa gutta.. tror dere akkurat har spart meg for å miste lappen i fremtiden:D Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Originally posted by EspenB Bestill heller en pizza og bli sittende i sofaen Dummeste jeg har hørt...hehe! Jeg har kjørt pizza i hele dag...mange som ikke gidder dra ut i dag git hehe :D Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Originally posted by funkes Alkometer koster en tusing... Det er digg å ha :) Heldigvis går de ikke så langt (ikke de fleste iaf).. Blir som fartsmålere langs veien "Over 70" .. Ikke fullt så moro å prøve å få mest da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Originally posted by TBI Heldigvis går de ikke så langt (ikke de fleste iaf).. Blir som fartsmålere langs veien "Over 70" .. Ikke fullt så moro å prøve å få mest da :) haha det kunne vært gøy.. det var en del med rimlig høy promille i går tror jeg:D Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg