Mr. Ellingsen Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Halloen! Tok teoriprøven den 30. desember, og bestod med GLANS!! Hehe!! Fikk 31 feil av 35 mulige, men samma det! Bestått er jo bestått! ;) Tok prøven på en halvtime! Så jeg regner med at det var ganske flaks... :D:D:D Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Originally posted by Mr. Ellingsen Halloen! Tok teoriprøven den 30. desember, og bestod med GLANS!! Hehe!! Fikk 31 feil av 35 mulige, men samma det! Bestått er jo bestått! ;) Tok prøven på en halvtime! Så jeg regner med at det var ganske flaks... :D:D:D det går jævli mye på flaks ja;) samme med oppkjøring noen får det jævli enkelt mens andre må slite:( håper jeg får det enkelt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Får meg virker det som det er noe psykisk, syns teoriprøvene på nett var ganske like jeg, men er litt fattige og. Jeg tok Teoriprøva på kjøreskolen først da(27 feil tror jeg). Fikk ganske go selvtillit av det kanskje. Gikk ut på biltilsynet, skumleste gjennom boka før jeg gikk inn og brukte 18 min, med litt surr med avslutninga(trykte feil), fikk 24 Feil. Tipset er å lese godt(ja, kjedelig), ta seg god tid med hvert spm. og lese grundig på dem. Kikke gjennom prøva før du avslutter, og er du i tvil, tenk deg at du er i situasjonen, mesteparten er faktisk logisk hvis du leser grundig. GOOD LUCK:) Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Jeg mener hvis du føler deg klar til å kjøre på veiene alene, så klarer du teori prøven.. behøver ikke åpne boka.. I hvert fall ikke hvis du har gått teorikurs ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 det er ikke 3 eller 5 feil "for mye" alle feil er for mye :) les den slappe ATL boka en gang så klarer man prøven lett :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 klarte den idag omsider;) med 15feil tilgode;) merket det at jeg nok bare har skummet for fort igjennom og missforstått/lest feil på endel spørsmål:rolleyes: Men dagen er 8.januar men var ikke ledig før 2/2 for oppkjøring:( noen som har tips til åssen jeg kan få time før,klarer ikke vente så lenge:( det virket ikke å blunke pent til hu dama heller..Kanksje jeg skal "knele" for en av "gutta" der;) gjørt alt! jeg:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Grattis.. Ring kjøreskolen hver dag å hør om det er avbestillinger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Gratulerer! Ser du har lært at å lese spørsmålene nøyaktig. Dette er utrolig viktig. Har brent meg på det noen ganger, spess når jeg er stressa :) Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Originally posted by Slim! Gratulerer! Ser du har lært at å lese spørsmålene nøyaktig. Dette er utrolig viktig. Har brent meg på det noen ganger, spess når jeg er stressa :) jepps...Stresser alltid gjennom ting,og alt skal gjøres så fort:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Husk disse to reglene: Svar som inneholder alltid er alltid feil. Svar som inneholder aldri er aldri riktig. Disse to tipsene kom en sån profesjonell kjørelærer med på teorikurset mitt. Og jeg har til gode å finne en plass det ikke stemmer. Lykke til!;) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy-NSR Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Når jeg tok teorien for mc, som er 2 bøker og 2 forskjellige teorikurs, fikk jeg bare 11 feil! :D 11 feil etter å ha lest 2 bøker! Siter Renault Megane 96' * VW Golf 2 86' * Ford Fiesta 1.1L (Morfar edition) * Honda NSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Originally posted by EvenS Husk disse to reglene: Svar som inneholder alltid er alltid feil. Svar som inneholder aldri er aldri riktig. Disse to tipsene kom en sån profesjonell kjørelærer med på teorikurset mitt. Og jeg har til gode å finne en plass det ikke stemmer. Lykke til!;) Hehe som jeg skrev tidligere så er dette feil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Originally posted by Jostein Men dagen er 8.januar men var ikke ledig før 2/2 Kjipt å måtte vente så lenge ja! Var ganske heldig igjen jeg da! :p Ringte inn til Wright idag, fikk oppkjøring 9. Januar!! Jeg har også bursdag 8. Januar! :D:D:D Gleder meg villt! Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Originally posted by Jostein Men dagen er 8.januar men var ikke ledig før 2/2 for oppkjøring:( noen som har tips til åssen jeg kan få time før,klarer ikke vente så lenge:( du bare sier til kjørelæreren din at han skal ringe hver dag.. hele tiden om nødvendig til biltilsynet og høre etter avbestillinger... prøv å komme deg fremover i køen ;) Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Hehe snakket med en på jobben idag han sa at han kom frem i køen pga at han kjente kjørelærern..Men det gjør jeg å så;) Men har ikke fått tak i ham ennå,sikkert på ferie... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg