Slim! Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 . Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Hei. Jeg skal ta teoriprøven i morgen og istedet for å starte en ny tråd om et gammelt emne bare gjenoppliver jeg denne. Jeg sitter å øver på teoriprogrammet "Trafi" som jeg fant her på forumet. Jeg lurer på, hvilken måte er det best å svare på spørsmålene? - Lese spørsmålet - Så lese ett svaralternativ for så og bestemme om det er riktig eller galt og krysse av eller ikke eller - Lese spørsmålet - Lese alle alternativene også luke ut de som er riktige evt. feil Hva er deres synspunkt på det? Grunnen til at jeg lurer er at en ofte kan tro noe er riktig og krysser av, men så leser man videre og finner et alternativ du vet er riktig som motsier det første. Da kan man bli litt usikker på hva som virkelig er riktig. Om noen følger den tankegangen. Håper på svar. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggE Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 - Lese spørsmålet - Så lese ett svaralternativ for så og bestemme om det er riktig eller galt og krysse av eller ikke brukte den på bil fikk 14 feil. Lese spørsmålet - Lese alle alternativene også luke ut de som er riktige evt. feil Brukte den på mc, fikk 6 feil.. Ville brukt siste alternativet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Flott at du skjønte hva jeg mente. Skal teste den neste gang jeg tar en test prøve. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 lese spm - tenke over kva du synst - lese alternativa. Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg