esbandos Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Hei.. Satt å tenkte på en sak her om dagen.. Teknologien har utviklet seg kraftig nå de siste årene, så da lurte jeg på hva som er verdens mest avanserte ting/gjenstand? Finnes jo både roboter som oppfører seg noenlunde lik mennesker osv, men må da finnes noe som er mer avansert enn det igjen? :b Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 lett sak: http://public.web.cern.ch/public/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Kvinnfolk!! Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Kvinnfolk!! x1 Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Kvinnfolk!! x3 Det er ikke så mye som er avansert egentlig, alt inneholder jo logikk? (sett bort ifra kvinner da) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Kvinnfolk!! x 4 THIS IS NO BULLSHIT! Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shokkiz Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 x3 Det er ikke så mye som er avansert egentlig, alt inneholder jo logikk? (sett bort ifra kvinner da) x5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 gutter Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Da ble dette også en møkkatråd... Jeg vil tro noe som har med optikk og gjøre er det mest avanserte. For eksempel mikromikromikroskop eller stjernekikkerter av noe slag :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Mikroskop eller stjernekikkert..? Må da finnes noe som er ENDA mer avansert enn det? Jeg ser for meg en maskin/robot som lager noe, er ca verdens mest avanserte ting.. :P Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 gutter Da fant vi ut hva du foretrekker, ettersom du har mest problemer og forstå deg på gutter ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Mikroskop eller stjernekikkert..? Må da finnes noe som er ENDA mer avansert enn det? Jeg ser for meg en maskin/robot som lager noe, er ca verdens mest avanserte ting.. :P Jeg tenker på den syke optikken som faktisk finnes. Og at det er roboter som faktisk lager mesteparten av dem. Tenk, at det er fult mulig for deg å telle gråstein på månen, eller mars for den saks skyld. Ganske sykt når man er så mange millioner mil unna. Jeg syns jeg leder! :D Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Mikroskop eller stjernekikkert..? Må da finnes noe som er ENDA mer avansert enn det? Jeg ser for meg en maskin/robot som lager noe, er ca verdens mest avanserte ting.. :P Jeg tenker på den syke optikken som faktisk finnes.Og at det er roboter som faktisk lager mesteparten av dem. Tenk, at det er fult mulig for deg å telle gråstein på månen, eller mars for den saks skyld. Ganske sykt når man er så mange millioner mil unna. Jeg syns jeg leder! :D Jeg vil si at menneskekroppen er mer avansert enn en robot. En robot er i bunn og grunn bare "010101010011010101010" og litt strøm. Enkel logikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
action Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 hva med en hjerne? sånn man finner i ting som lever Siter 190e 2.0 - går dårlig og bruker mye bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 sånn helt ærlig uten misforståelser,,,, hva med FØLELSER hva vi føler osv. hvor kommer det fra og sånnt alt som er laget av mennesket er jo ikke så avansert at vi ikke kan forståå oss på det, eller hva med universe ? avansert nokk ? Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg