jocke90 Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 (endret) Hei! Skal montere en turteller i min volvo 240 b23 1987. Så lurer jeg litt på hvordan jeg skal gjøre dette. Det er 4 ledninger ut ifra turtelleren. Sånn som de sto koblet før så var det en minus på coil, en på en skrue (jord) , en pluss (sikring 4 nedenfra) og en som var koblet til en strømtyv i forbindelse med noen lys i dashboardet. Er dette korekt? og den som var koblet til strømtyven, har det noe med lys i selve turtelleren å gjøre? Endret April 6, 2009 av jocke90 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_mg Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 den som var koblet til strømtyven er sikkert til pæra i turtelleren. for å få den på samme som lysene i dashbordet. slik at du kan dimme med potmeteret. altså + på lampa. du har jo den rød/hvite bak speedometeret ferdig opplagt til turteller fra minus på coil. Siter http://www.volvo-racing.i2.no Volvo 242 Turbo Volvo 242 Turbo banebil 1984 Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987 BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jocke90 Skrevet April 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Takk For svaret, regner med jeg skal få det til å virke nå;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg