Gå til innhold

Irring på felger!

Ranger emnet


FastN

Anbefalte innlegg

Veldig vanskelig å si på bilder, men det kan se ut som du har lakkerte felger. Du kan prøve med litt metallpolish (Meguiar's all metal polish, Autosol el.l) på en microfiberklut og gni, og se hvordan resultatet blir. Blir det ikke bedre, må lakken strippes av, kanten poleres opp igjen og lakkeres.

'00 Mercedes ML konebil

'98 Mercedes C220 arbeidsbil

'94 Fiat Coupe 16V morobil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikset nettopp mine felger. de hadde polert kant med klarlakk på.. eiret som bare pokker. så jeg fikk av all klarlakken, pusset og polerte. og så på med voks. må nok vedlikeholde de en del. men alt var bedre enn sånn de var.. sjekk her hvordan mine så ut før og etter, og hvordan jeg gjorde det.. http://www.bilforumet.no/lakk-karosseri/217688-pusse-felger.html

VW Tiguan 110tdi excl.R-Line

Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt

Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt

Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt

Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg la på et lag med felgvoks fra clasohlson på slutten. får vente å se om det holder. ingen klarlakk.

 

jeg brukte litt over en boks med lakkfjerner(ca. 200kr for en boks), en del 600 og 1200 våtslipepapir(30-40kr for en pakke med 5 papir), autosol polermiddel( ?kr) kjøpte et enkelt polersett for borremaskin på clasohlson og polerstifter(egentlig unødvendig). og til slutt felgvoks på sprayboks fra clasohlson(?kr)

VW Tiguan 110tdi excl.R-Line

Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt

Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt

Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt

Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår