Nikdev Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Bruksbilen er en blå 1987 Volvo 360Gl. Rullet ca 60K(kirkekjørt av mann med hatt) Jeg hadde litt understellsdeler og felger til overs fra slæddebilen, så jeg bestemte meg for å få bruksbilen skikkelig ned på jorda Den vil også få litt andre oppgraderinger som er nødvendig for å få bilen brukanes Standard høyde med 8x13 rotahjula mine: Bilen har forresten fått seg en nymotens cd spiller, så jeg kan høre på radio:notin: Vi har slengt på 2,5" eksosanlegget vi brukte på slæddebilen sist sesong Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 der ja:) artig bil som skiller seg ut. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Artige biler det der ja.. :) Blir det no motorprosjekt? :p Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 (endret) For å få bilen lavere har den arvet spax demperne og 80mm senke fjærer: Det er ikke optimalt å kjøre med senkeklosser. Så Blad fjærene har Oslo fjærservice smidd ned 7cm.. De 8cm front fjærene er spesialbestilt fra Irland, jeg visste at original demperne ville bli for daffe men jeg måtte jo prøve. Så de to første ukene kjørte jeg med de lave fjærene og olje demperne som resulterte i heller spesielle kjøreegenskaper... Første test av bilen litt lavere enn før: Kjørte i filler eksosen på en 2km lang prøvetur. Dekkene fikk også smake litt på hulbuene. Bilen fikk raskt på seg vinter hjula igjen.. Endret April 6, 2009 av Nikdev Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 (endret) Artige biler det der ja.. :) Blir det no motorprosjekt? :p Jo med litt jobb så blir de iallefall artige:) kanskje noen webere men ikkeno stort... Bruker nok $$ på slæddebilen, den har fått seg en skikkelig opphora b23 - 2,5l i år Eksosen ble iallfall hengt mye lengre opp etter mye banning og fy, og kanten på skjermbuene ble slått inn med stor hammer i ekte sleggemekk stil... Da kunne jeg hive på hjula igjen og knipse ett skikkelig bilde: Men fremdeles så er ikke bilen lav nok foran.....Og den har kjøreegenskaper som en ustabil vaskebalje Endret April 6, 2009 av Nikdev Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 fått volvo 360 helt på hjernen du hehe :) grattis med ny traktor da hehe " Var flott du skjønte at slik gårds redskap skulle vaskes i den vaske hallen på easy ja " hahahahahahahhahahahhahahah Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Nice da, digger dizza bilene, med masse senk:D Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 dritfet. trengs ikke mye for at den ser bra ut gitt. hørt mye dritt om driv-verk på disse, åssen får du ''sladde-øsa'' til å holde egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 TAkk for hyggelige kommentarer! dritfet. trengs ikke mye for at den ser bra ut gitt. hørt mye dritt om driv-verk på disse, åssen får du ''sladde-øsa'' til å holde egentlig? Ikke kjøp 340(de med renaut motor) ellers sørg ha i ny olje i kasse og diff! Den røde er like fin selv ettter massivt med herjing og b23.. Drivknutene er ikke så glad i momentsterke turbo motorer det løser jeg ved å kjøre sugis fått volvo 360 helt på hjernen du hehe :) grattis med ny traktor da hehe Har hatt bilen i hele vinter... Ble bare litt lei av å bare herje, den fortjente litt tlc også " Var flott du skjønte at slik gårds redskap skulle vaskes i den vaske hallen på easy ja " hahahahahahahhahahahhahahah Legg merke til størrelsen på vaskehallen, bilen er for lav til å komme inn på de andre så her kjører vi lastebilvask:ass: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 TAkk for hyggelige kommentarer! Legg merke til størrelsen på vaskehallen, bilen er for lav til å komme inn på de andre så her kjører vi lastebilvask:ass: Ja den er lavere? skraper omegan så jvæligt under når jeg prøver og kjøre inn i de andre. dukenukem Lastebil vaskehallen har mindre kant? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Ja den er lavere? skraper omegan så jvæligt under når jeg prøver og kjøre inn i de andre. dukenukem Lastebil vaskehallen har mindre kant? ja, større åpning iallefall, kan kjøre inn mer på skråss. Også er det billigere å vaske i lastebilhallen.. Fått valsa buene og dratt av hengerfestet Byttet til gromme dempere foran, justerte samtidig litt på høyden.. Så nå skraper diffen:notin: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 hvilke felger er det der?? de var balltøff:) Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Begynner å bli lav nå ja,hihi Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Haha, den er så jævlig feit! :D Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Er Rota RB felger.. Ja den ble bra lav, fin å kjøre i byen;) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg