BiEmDabbalYu Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Hei har en senket e36 318i. Og en venn av meg selger M5 felger 18tommers, og jeg lurer på om den vil passe? Idag prøvde vi å se men vi så at bilen må løftes mer opp. Men vil den passe uansett om vi løfter bilen mer opp? Dekk: M5 245-40- R18 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Det "vil gå". Men bedre å skaffe M5 kopi felger til E36, som har rett impress osv. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BiEmDabbalYu Skrevet April 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Det er akkurat det..å ''skaffe'' det blir vanskelig:P men va mener du med at den ''vil gå''? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Det er akkurat det..å ''skaffe'' det blir vanskelig:P men va mener du med at den ''vil gå''? Sjangs for at du kommer til å subbe, da du trolig må ha spacere på disse felgene, må nok sikkert valse hjulbuene. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haug2k Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Se i tråden min. Hadde M5 replica på cab'n. Men det var 225/35-18 mener jeg å huske. Siter -96 320i M-Tech Cab [solgt] Gamlebilen 325i E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Hvordan impress er det på de felgene da? 20 eller 42? Er det 42(som det skal være på felger til e36) så er det stor sjanse for at det går greit. Hvis ikke gjelder det som Tsbusa sier :) Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg