Gå til innhold

Defekte ruter

Ranger emnet

dNordeide

Anbefalte innlegg

Hei,

Har en Golv tdi 98' modell der to av vindusrutene er defekte.

På passasjer siden forran hører jeg motoren gå opp og ned, men den tar ikke med seg ruten.

På førersiden bak virker det som om det er helt dødt! Lyset på vindus-kanppen lyser ikke engang, og jeg hører bare et lite klikk når jeg trykker på den.

Problemet er at jeg ikke vet hva som er galt siden jeg ikke har så mye greie på sånt. Også er det litt surt å sende den på verksted når jeg ikke vet hva som er ødelagt.

Noen som vet hva som kan være greia her? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er noen ustabile kjipps som skal holde ruta oppe inni døra.. Disse ble ødelagt til meg men ruta datt helt ned i døra da..

Men kan jo være noe liknede som er feil til deg bare att du er så heldig og ha ruta oppe mitt på vintern..

__Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT!

__Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP!

__Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT!

__Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok klipsa til vinduet som er knekt ja. kjent fenomen på golf\bora det... pass på så ruta ikke ramler ned for deg når du kjører da.. kan i verste fall knuse den.

ang knappen så kan det enten være motoren som har tatt kveld men siden det er mørkt i knappen så virker det som ledningsbrudd eller noe. sjekka at ingen sikringer er gåen?

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50kr?? fikk beskjed om at repsett til ruta kosta 750kr jeg ..hehe,,,, faan til gjeng oppå der ass... selger møller løse klips da?? altså de som ruta står nerri?

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider