drill Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Hei, Panserlåsen på min '96 avant fungerer ikke som den skal lengre, den klarer ikke låse fast panseret ordentlig når det er lukket... Det ser jo ut som en veldig enkel del å bytte, men jeg kan ikke finne noen som selger denne delen. Noen som vet hvor jeg kan få tak i? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Panserlås til audi selgerr de nok på audi, og kanskje norsk bildelsenter. Men når panseret ikke går i lås, så er det faktisk ganske ofte wire som går tregt, så den ikke får returnert, prøv å kontroller wire og smør opp hele sulamitten først, så reiser du til din lokale VAG-forhandler, så skal du se at de har delen din. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drill Skrevet April 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Det er ikke wire'n, men selve låsen som ikke lukker seg som den skal. Har prøvd å smøre den, uten hell. Men uansett, jeg fant på ebay. :) Sikkert mye billigere enn Audi forhandler her hjemme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg