Gå til innhold

Mye forskjellige volvo deler til salgs.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei!

ALLE DELER BEFINNER SEG I BUSKERUD

Rydda i garagen i dag og har i den anledning noen volvo saker til salgs. Se bilde.

- Gr.A replica intercooler, trykktesta på 1,5bar Hele Aluminiums sider.

- R-sport bunnpanne med oljeretur til turbo

- Snowcap, for å unngå snø i vifta og dugg på vinduet som er i mine øyne et stort problem på 240 om vintern

- Hel leppe fra 86 mod og nyere som sitter under bakfanger, denne leita jeg lenge etter før jeg fant siden 99,90% av alle 240 er levert nye med hengerfeste og da blir leppa skjært i stykker

- Orginal hundegrind til 245

- Tankarmatur med bensinpumpe for innsprut til 240

- KYB gassdempere bak til 940 (syns jeg huske)

- 3 griller, 1 snute, 2 flathood (trur jeg)

- 1stk vdo tempmåler. Har bare måler ikke sensor.

- komlpette ruter til dører som er org blå/grønne. Husker ikke åssen model som hadde disse jeg. Men har du blanke så kan du oppgradere med disse.

- Stag mellom fjærbein og torpedovegg

- Org turteller stor, til og sette der hvor klokka står til 240.

Er det noe av dette som er fristende for deg? Så send meg enten en PM eller så kan du ringe meg på 99 40 07 32. Kom med bud. Jeg sender ikke de største tinga, men kan sende de små, mot forskuddsbetaling.

CIMG1058.jpg

CIMG1060.jpg

CIMG1061.jpg

CIMG1065.jpg

Endret av Estrewes

Volvo - Mercedes - Audi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i utgangspunktet ikke intressert i å bytte siden jeg bare skal bli kvitt alle volvo delene jeg har. Men en ting kunne jeg bytta mot og det er en bulkfri/rustfri hvit v/framskjerm til nyere type 240. Men ser du bor i Harstad så det er litt langt unna selv om du skulle hatt en sånn skjerm.

Prisen er bud, er ikke helt sikker på hva sånt er verdt. En svart og en rød men det er bare og lakke den ene så blir de like ;)

Endret av Estrewes

Volvo - Mercedes - Audi

Lenke til kommentar
Del på andre sider