wicky124 Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 AIAIAIAIAI... http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article168840.ece en god nyhet å se frem til...bompenger BORTE I 2007!! Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norse///M Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 En forsinket julepresang må vel dette kalles? :rolleyes: Siter Seat Ibiza Cupra R '00 Volvo V40 T4 260hk '98 - TIL SALGS! X BMW E36/5 '96 X Audi 100 2,8e '88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 lettlurt eller? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cozmos Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 hm dere tror vel ikke på nissen og..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Aprilsnarr i Januar ;) Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghia4x4 Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 -En avtale er en avtale og et ord et ord, sier Lae. -Vi er forpliktet overfor byens og distriktets befolkning til å sørge for at bomringen er fjernet i 2007. Noe kompromiss på dette punktet kommer ikke på tale. Sitat byrådsleder E. Lae som i bunn og grunn ikke kan uttale seg overhodet på hva som skal fjernes og ikke fjernes. Alt skal stemmes over, avtale han lissom... I tillegg ser vi jo hvor god jobb byrådsstyret vårt gjorde når de jommen klarte å stemme forslaget inn. Dessuten er den gode samferdselsministeren vår, siste instans i slike saker. Så jada, bomringene de blir vel fjernet i 2007 de, ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette84 Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Fy f... jeg fikk sjokk når jeg skulle hjem 1 januar.. ante ikke at det skulle økes i prisen der.. irriterendes at jeg bor rett innafor grensa til oslo nå.. *hmfr* bleeeh.. ned med teite lover og regler!! Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Hvor stor var økningen hos dere? Her i Bergen får vi jo det helvetes Autopass systemet fra februar, og for min del vil det tilsvare nesten en fordobling i pris. Jeg for min del vil gå fra 200,- i måneden til ca 375,- (da har jeg regnet med at jeg forhåndsbetaler så mye som det går ann å forhåndsbetale for å få mest mulig rabatt. Regner med ca 50 passeringer i måneden) Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette84 Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 jeg har ikke autopass siden jeg bare låner bil av og til.. koster 20kr for å komme 1 km innenfor bomringen.. æsj.. begynne å parkere bilen hos mamma og ta de få tbanestoppa som er til meg tror jeg.. hehe Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 sånn er livet...kjører altfor mye til skole og jobb..og det er to passeringer når jeg er på jobben så jeg har bombrikke...400 i mnd og fri passeringer...digg... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 hihi kjøpte brikke 30. desember... 175klipp 1750 kr :D men 20 jævela hullmynter... kan jo få en LITEN middag for det Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 skulle gjennom i dag jeg, putta på 15 kr og skjønte faen ikke hvorfor det ikke ble grønt.. folka bak begynnte og tute og greier.. Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Originally posted by duxx0 hihi kjøpte brikke 30. desember... 175klipp 1750 kr :D men 20 jævela hullmynter... kan jo få en LITEN middag for det Er det ikke 19kr for burger og cola på McD? :D :D :D Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Originally posted by Fyrsten Er det ikke 19kr for burger og cola på McD? :D :D :D 17,- hvis du tar med ut... :D Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Jeg var i Sverige i helgen. Måtte betale 70 kr tur/retur gjennom Oslo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg