jeanette84 Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by Per Olav Det beste må vel være å bo midt inni Oslo og holde seg der :) hehe ja.. noe sånt.. Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Ned mot Horten er det gått opp med 10kr.. sinnsyke priser Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette84 Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by PrinsWilhem Ned mot Horten er det gått opp med 10kr.. sinnsyke priser hvor mye er det der nå dA? Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 30,- for person bil og 60 for laste truck.. Skjønner ikke hvorfor de setter opp. De må jo tjene grass på dissa bommane Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette84 Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 hørte at de fikk inn 24 mill på bomringen i fjor eller no.. 16 av de ble brukt tilbake på norske veier.. har også fått høre rykte om at noe av penga går til svenske veier!!! Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg