Cooper_S Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 (endret) Hallo alle. Har byttet ut min 2003 MCS-R53, med en 2009 MCS-R56. Fikk solgt min gml til en ok pris, og kjøpte ny hos Autozentrum i Oslo. Er en Dark Silver med sort tak. Av utstyr, så er vel det viktigste: -soltak -MINI R108 17" felger (vinter) -AC Schnitzer senkesett -AC Schnitzer Mi2 18" felger(sommer) -AC Schnitzer frontfanger -AC Schnitzer bakfanger -JCW sportsratt i skinn (orig. rattet er til salgs) Flere bilder kommer når sommerhjul er montert Happy motoring all MINI lovers! (og god påske alle) :checkflag: Endret April 8, 2009 av Cooper_S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scanspeed Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Gratulerer med ny bil! Den så snasen ut rett å slett :) Skal den holdes slik eller har du planer om noen mods? Siter - 2008 VW Passat 4-Motion - 1999 Suzuki GSX-600R (X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS (X)1990 Audi 90 20v quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooper_S Skrevet April 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Skal den holdes slik eller har du planer om noen mods? Senkesett og fangere var montert av AZ når jeg kjøpte den. Blir ikke å gjøre noe med motor/manifold/eksos/ECU så lenge det er innenfor garantitiden. Har kun satt inn et K&N panelfilter, bytta ut rattet med et JCW, samt ei kortere antenne. Vurdere også å sette på et støttestag. GT Tuning holder på å lage et som skal passe til 2007-> modeller. Skal visst bli klar i løpet av april. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooper_S Skrevet September 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Da er støtte-staget kommet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooper_S Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 GTT Støttestag JCW ratt Vinterfelger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 Se her ja! Grattis! Likte felgene svææært godt :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Putte88 Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Strøken bil det der, jeg var og så på den mener jeg å huske;) Hva betalte du for støttesteget? Ligger mellom og kjøpe den eller orginal Works sin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooper_S Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2010 Takk £229 for staget + £59 i frakt + 25% norsk moms (229 var et intro tilbud til de 20 første. Tror det ligger på 249 nå) Er veldig godt fornøyd med det. Mindre sporing, og mindre rattutslag ved bruk av hard gasspedal. Lest på mini2.com at dette staget er det eneste som har noen effekt. De fleste andre blir kun for utseende sin skyld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Putte88 Skrevet Juni 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2010 Da blir det nok den. Satser på og ta den med fra England når jeg er der sommer. Slipper jo unna frakten og kanskje moms;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg