IceCossie Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Jeg overvejer at købe et standalone system til min Cossie og ville høre her fra jer, om det kan betale sig? Sådanne system er dyrt og jeg har i forvejen en udmærket chip fra Motorsport Development i UK (fra Stu, hvis nogen her kender ham) og ville gerne høre om nogen her har erfaringer med dette. Standalone systemet skulle være rigtig godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Spør gjerne her.. http://www.fmcn.no kan være flere "eksperter" der inne.. kjetil Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 skal du gidde å bruke penger på noe som er bra, lett å bruke og stabilt burde du vel gå for autotronic sm4.. men det koster jo penger igjen! å forhøre seg på FMCN blir jo litt dumt, da de fleste der er eksperter på kappa senkefjører og Hurtig-ras på bane! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Tja.. Vil jo påstå det er endel der med peiling jeg da... Og noen har faktisk prøvd litt av hvert... Er det ett forum der kappa senkefjører gjelder så er vel ikke bilforumet langt unna? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 he he he ! her er det MYE rart ass Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 :) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg