ReWrite Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Er det vanskelig og lakere Caliperne selv? Har sett at folk gjør dette selv, men jeg har jo ikke anelse på hvor god erfaring de har :) Har veldig lyst til og lakere dem :) Siter Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede! x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar! x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt! x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt! x BMW 318i 86mod - Solgt! x Jetta mk2 84mod - Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 bare til å få vekk rust og slikt med sandpapir+ stålbørste, så vaske med rødsprit el. lignende. Så er det bare å kjøpe calipperlakk og jeg anbefaler å pensle på, hvis du ikke skal ta av calipperen fra bilen. og til slutt, ikke lakker bremseskiven:D Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Brukte vanlig billakk på mine callippere. Bare pussa bort dritt og bøss, brukte pensel og la på syregrunning (2-komponent) og deretter pensla jeg noen strøk lakk.. bare ikke ha for mye herder i før du begynner -jeg gjorde det og fikk en sinnsykt tynn lakk å jobbe med. :) Bare husk at når du bytter bremsevæske tar denne lakken din, så jeg vet ikke om jeg ville lagt alt for mye penger i dette. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Prøv "Hammerite" eller hva det heter... Fåes i mange farger... Blir bra det oxo.. Ha på 4-5 tynne strøk med pensel... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 jeg kjøpte ett sett fra MHW mener jeg, som inneholdt renseveske og lakk. Finishen ble knallbra og det har holdt i over ett år, og jeg var ikke så nøye med å rengjøre calipperen først Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 gå for hammerite, sjefs farger, flott produkt :) Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg