Gå til innhold

Volkswagen Passat 1,8 Highline 1997 modell

Ranger emnet

Marianne89

Anbefalte innlegg

Tror ikke forstillinga skal være noe problem på denne, den er nok mest sannsynlig bytta innen de 12årene tenker jeg ;) Dessuten har denne veldig lav km-stand, så tror jeg ratt ville vurdert denne også om jeg skulle hatt Passat! =) Men har Akkuratt kjøpt S60 Turbo, så paste dårlig da ;) hehe

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg er usikker på er automatkassa! Ellers er den nok helt fin! Forstillinga er nok ikke noe problem, da den MÅ ha vært skiftet for en god stund siden. Vil tro ALLE Passater fikk den skiftet. Problemene kom jo ganske raskt..

- 2006 mod. Ford S-Max Trend
- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv
- 2002 mod. Opel Astra G Sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en 99 mod higline... aldri skifta noe i forstillinga.... å den er like fin... så ut som en knall bil... løp å kjøp. hehe

Har stagene i forstillingen aldri vært skiftet? Hvordan er det mulig?:P

Endret av krug!
Skriveleif

- 2006 mod. Ford S-Max Trend
- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv
- 2002 mod. Opel Astra G Sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips:

Automatkassa på disse har en gjennomsnittlig levetid på 250000km. Jeg har samme bilen og kassa mi synger på siste verset. Gått 240000km. Hvis du kjøper, sørg for at olje på kassa blir byttet jevnlig. Da snakker vi om rett type olje, filter og flush. Ikke bare oljeskift for da får du bare byttet halvparten av atf olja. En automatgir spesialist har flushe utstyr som gjør at du får byttet alt av olje.

Det som er synd, er at VW ikke har skift av ATF olje i serviceprogrammet. Derfor har mange av disse bilene gått både 100000 og 200000km uten oljeskift på kassa med påfølgende havari som holder de få automatgirspesialistene i landet med arbeid. Både RATS og Transtec utfører ATF skift med flush, så du burde se på hjemmesidene deres...

P.S.

Dette er første og siste bil jeg har med automat....

Full overhaling på kassa mi koster 34000 for hele jobben. Fikk ordnet en brukt en for 4000 som skal byttes i nærmeste framtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håhå... snasin bil.. kjører selv en sort "bastard"... det er noe fiklerier med det elektroniske (det merker du nok ;)). Men bilen er knallgod å kjøre!! Min er svart da, og 1.8T, men komforen er ganske så lik. GRATULERER MED KNALL BIL ;). Ta godt vare på den, angående vårrengjøring mot rust etc, det har ikke jeg gjort godt nok.. og angrer som en hund :(.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håhå... snasin bil.. kjører selv en sort "bastard"... det er noe fiklerier med det elektroniske (det merker du nok ;)). Men bilen er knallgod å kjøre!! Min er svart da, og 1.8T, men komforen er ganske så lik. GRATULERER MED KNALL BIL ;). Ta godt vare på den, angående vårrengjøring mot rust etc, det har ikke jeg gjort godt nok.. og angrer som en hund :(.

Takk:D

Jeg er iallefall kjempefornøyd med den foreløpig!! Den går veldig godt, og er kjempegod å kjøre:)

Elektronikken er jo så som så, hehe.. Kan vel aldri stole på den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider