Gå til innhold

Erfaringer fra skjærtorsdag 2009 i Halden/Strömstad - Nå med bilder!

Ranger emnet

Yelsent

Anbefalte innlegg

Et godt forslag ja, er mye rot og flere tråder. Prøvde å være først ute med denne slik at vi kunne samle alt her, men det ser ut som det tråder og bilder sprer seg over alt, så det er ikke så lett. Egentlig - muligens neste år - burde en moderator lage en offisiell tråd og sette den som sticky slik at alle kan legge bildene sine der.:)

Flyttet min hit nuh

- 1987 Toyota Corolla GTi 16

- 1982 Toyota Carina TA60

- 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga

x 1990 Nissan 200sx S13

x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Et godt forslag ja, er mye rot og flere tråder. Prøvde å være først ute med denne slik at vi kunne samle alt her, men det ser ut som tråder og bilder sprer seg over alt, så det er ikke så lett. Egentlig - muligens neste år - burde en moderator lage en offisiell tråd og sette den som sticky slik at alle kan legge bildene sine der.:)

enig;) blir bare rot med mange like tråder.

MITT FORSLAG

ALLE LEGGER UT BILDENE SINE I DENNE TRÅDEN

Hvis det er greit for trådstarter?:)

Da blir alt mye bedre, om alle kan legge ut sine bilder osv her,og slette sine tråder.

blir det mange like tråder så sletter moderator dem etterhvert uansett sikkert,og da blir det ikke noe.

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyttet min hit nuh

enig;) blir bare rot med mange like tråder.

MITT FORSLAG

ALLE LEGGER UT BILDENE SINE I DENNE TRÅDEN

Hvis det er greit for trådstarter?:)

Da blir alt mye bedre, om alle kan legge ut sine bilder osv her,og slette sine tråder.

blir det mange like tråder så sletter moderator dem etterhvert uansett sikkert,og da blir det ikke noe.

Ja, det høres greit ut for meg det.:)

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke at folk tør å kjøre ned dit med såpass fine biler som noen av de jeg så på bildene her... skrekk og gru. He he :p

Biler er lagd for å brukes ikke spares til de er vrak og ikke kan brukes..

- 1987 Toyota Corolla GTi 16

- 1982 Toyota Carina TA60

- 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga

x 1990 Nissan 200sx S13

x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men sånn er jo de fleste bmw`ne. Hvorfor skal alle med bmw ha angeleyes og rieger styling, samt m3 look speil osv?

Ikke alle BMWer som kler angeleyes, og E30 og E34 er verst synes jeg. De har for runde lykter, passer ikke.

Rieger er jeg ingen fan av, skal det være styling, skal det være ekte Bayer-plast :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle BMWer som kler angeleyes, og E30 og E34 er verst synes jeg. De har for runde lykter, passer ikke.

Rieger er jeg ingen fan av, skal det være styling, skal det være ekte Bayer-plast :)

enig med dr_s, men du dr_s? det var en svart e30 med gule frontlamper og noe sjukt breie felger og dekk på den, samt deilig r6-lyd.. den hadde du garantert likt;)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Militær Hummeren var rååå og STOOR in real life

Hadde den bak meg i køen innover til strømstad sentrum før den snudde. Og ja den var stor og SKUMMEL å ha i bak speilet. Liten glipp på pedalen der så hadde han bare kjørt rett over meg:)

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sa vi dumt du drar med deg de dette får du ta med forsikringselskapet og da ble hun redd for at faren skulle vite det for det var hans bil.

Men da dro vi.

haha, sikkert fint og ha baksetefyll i bilen til pappa og i tillegg dytte til bilen foran :P

Var en morsom tur, vi møtte på en sur campingplass eier blant annet, men neste år drar nok ikke vi før utpå dagen/kvelden, skjer mer da :cocain:

Noen som vet hvor den gule 740'n med oransje felger holder til? hehe

Endret av SimenRawr

Peugeot 406 2.0

Volvo 240

Lenke til kommentar
Del på andre sider