DaviS Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Har planer om å kjøpe meg en A6 ettervert, men hører at Automatgiret ofte er problem på biler før 2002. Gjelder dette Tiptronic kassene også? Testa en A6 med Tiptronic og syns den var herlig å kjøre :D Fikk veldig lyst på. Siter Audi A6 98 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Totningen Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Har planer om å kjøpe meg en A6 ettervert, men hører at Automatgiret ofte er problem på biler før 2002. Gjelder dette Tiptronic kassene også? Testa en A6 med Tiptronic og syns den var herlig å kjøre :D Fikk veldig lyst på. Jepp både før og etter 2002...... Havarerte kassa i min. Men har byttet. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16999267 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaviS Skrevet April 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Hvor ofte er det man møter på problemer da? Ofte nok til at det er lønnsomt å unngå automat versjonene? Siter Audi A6 98 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnInHell Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Tja....det burde vel ikke oppstå mere en 1 gang hvis man er så uheldig da. Ny kasse eller overhalt en tilsier vel at du deretter skal berge for en evnt neste gang.på 200.000km er vel gjenganger på enkelte kasser.Det skal legges til at det har også med vedlikehold så som olje osv....Er ikke alltid det er blitt gjort noe med. Siter Audi A6 3.0 tdi avant quattro 2012 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaviS Skrevet April 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Takker for svar :) Ca pris på reparasjon da? (vet at det varier med hva som er feil) Siter Audi A6 98 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg