Gå til innhold

Nytt stuk på Camaro..

Ranger emnet

Stig73CamaroZ28

Anbefalte innlegg

Noen som kjeder seg litt eller har lyst til å finne på noe kult/tøft med Camaroen min for å gi den et nytt annerledes preg?!

Tenker på andre/større felger kanskje, evt mer senk bak men det blir vel vanskelig å få til sikkert?!

Tanken er å få et bilde på hvordan bilen hadde blitt med lavprofil i stedet for ballonghjul, og ellers kunne et cowl induction scoop over panseret gjort seg tror jeg. Det er noe jeg skal ha uansett. Det er et sånn scoop som er ca 4" høyt og skrått foran evt samme spiss som fronten, med åpning bak helt inntil frontruta..

Men tenker jeg sier fritt spillerom her isteden, kan bli morsomt å se hva dere kan få til utav denne bilen.. :D

En anelse toning på rutene vil jeg iallfall ha! :)

Photo025-1.jpg

Photo026.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Noen som kjeder seg litt eller har lyst til å finne på noe kult/tøft med Camaroen min for å gi den et nytt annerledes preg?!

Tenker på andre/større felger kanskje, evt mer senk bak men det blir vel vanskelig å få til sikkert?!

Tanken er å få et bilde på hvordan bilen hadde blitt med lavprofil i stedet for ballonghjul, og ellers kunne et cowl induction scoop over panseret gjort seg tror jeg. Det er noe jeg skal ha uansett. Det er et sånn scoop som er ca 4" høyt og skrått foran evt samme spiss som fronten, med åpning bak helt inntil frontruta..

Men tenker jeg sier fritt spillerom her isteden, kan bli morsomt å se hva dere kan få til utav denne bilen.. :D

Photo025-1.jpg

Photo026.jpg

her har du en kjapp endring:P sitter på laptop med tuch pad og er nybegynne:P håper du liker det

http://img231.imageshack.us/img231/8734/photoshopi.jpg photoshopi.jpg

Endret av EsrEveR

BMW e34 535i 1990mod

BMW e34 520i 24v 1991mod (deler til salgs)

opel manta 74mod a-klasse[x]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst, det ble skikkelig tøft jo:D Tusen takk EsrEveR! :D

Der kom stuket på bilen virkelig godt fram også. Kanskje 19" framme og 20" bak blir tingen?! ;) Pr i dag har den 14" framme og 15" bak. Ser jo ikke helt borte ut det heller, men har litt lyst på ett sett til med hjul så jeg kan bytte litt stil etter hvor jeg skal med bilen og sånn;)

Takker så meget for at du gadd å modde litt for meg, har akkurat skaffet meg Photoshop selv nå også men ikke lært å bruke det enda.. Men her fikk jeg se hvordan bilen ville sett ut med litt mer moderne stuk, og det var jo hele poenget! Takk igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Photo025-1.jpg

http://i181.photobucket.com/albums/x320/FearFactor_photos/Photo026.jpg

ju.jpg

Litt lavere bak toning og fargeendring Er unayaktig gjort men er seint..

Mercedes Benz 230te -89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lavere bak toning og fargeendring Er unayaktig gjort men er seint..

Ah, stilig! Tusen takk:)

Akkurat den fargen der har jeg faktisk vurdert som ett alternativ om det skulle bli omlakkering senere. Ikke sett den for meg med svart nederst, men det var jo ganske tøft det da!;)

Men den sitter mye finere når den blir litt lavere i baken ser jeg iallfall! Så det blir noe jeg må prioritere.

Takker så meget for modden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umm, Mustang felger med Mustang logo på en Camaro, jaja.

Det er ikke så nøye da, dessuten er det ikke mustangfelger. Det der er American Racing ThrustII felger da. Det eneste som JEG syns ble litt rart er måten de er snudd på, lys og skygge blir helt feil. Men jeg klarer fint å se de for meg snudd riktig vei uansett, og uten Mustanglogo da. Jeg er ikke ute etter detaljene, jeg ønsker forslag til facelift. Og det har jeg fått, så jeg henger meg ikke opp i småfeil. Jeg er takknemlig for at noen i det hele tatt gidder. :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider