Stig73CamaroZ28 Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Noen som kjeder seg litt eller har lyst til å finne på noe kult/tøft med Camaroen min for å gi den et nytt annerledes preg?! Tenker på andre/større felger kanskje, evt mer senk bak men det blir vel vanskelig å få til sikkert?! Tanken er å få et bilde på hvordan bilen hadde blitt med lavprofil i stedet for ballonghjul, og ellers kunne et cowl induction scoop over panseret gjort seg tror jeg. Det er noe jeg skal ha uansett. Det er et sånn scoop som er ca 4" høyt og skrått foran evt samme spiss som fronten, med åpning bak helt inntil frontruta.. Men tenker jeg sier fritt spillerom her isteden, kan bli morsomt å se hva dere kan få til utav denne bilen.. :D En anelse toning på rutene vil jeg iallfall ha! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet April 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Bare tone vinduene da?? Ingen som gidder?! Skulle gjort det sjøl om jeg bare hadde programmet, men paint duger ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EsrEveR Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 (endret) Noen som kjeder seg litt eller har lyst til å finne på noe kult/tøft med Camaroen min for å gi den et nytt annerledes preg?! Tenker på andre/større felger kanskje, evt mer senk bak men det blir vel vanskelig å få til sikkert?! Tanken er å få et bilde på hvordan bilen hadde blitt med lavprofil i stedet for ballonghjul, og ellers kunne et cowl induction scoop over panseret gjort seg tror jeg. Det er noe jeg skal ha uansett. Det er et sånn scoop som er ca 4" høyt og skrått foran evt samme spiss som fronten, med åpning bak helt inntil frontruta.. Men tenker jeg sier fritt spillerom her isteden, kan bli morsomt å se hva dere kan få til utav denne bilen.. :D En anelse toning på rutene vil jeg iallfall ha! :) her har du en kjapp endring:P sitter på laptop med tuch pad og er nybegynne:P håper du liker det http://img231.imageshack.us/img231/8734/photoshopi.jpg Endret April 22, 2009 av EsrEveR Siter BMW e34 535i 1990mod BMW e34 520i 24v 1991mod (deler til salgs) opel manta 74mod a-klasse[x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 Det der kaller jeg stuk! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 ikke bytt felgene for alt i verden! :/ men sote rutene og pinstripe DUGER mer enn nokk Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 Uten scoopene, selvfølgelig.. Store felger på amcar er pent, så lenge de sitter riktig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet April 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 Javisst, det ble skikkelig tøft jo:D Tusen takk EsrEveR! :D Der kom stuket på bilen virkelig godt fram også. Kanskje 19" framme og 20" bak blir tingen?! ;) Pr i dag har den 14" framme og 15" bak. Ser jo ikke helt borte ut det heller, men har litt lyst på ett sett til med hjul så jeg kan bytte litt stil etter hvor jeg skal med bilen og sånn;) Takker så meget for at du gadd å modde litt for meg, har akkurat skaffet meg Photoshop selv nå også men ikke lært å bruke det enda.. Men her fikk jeg se hvordan bilen ville sett ut med litt mer moderne stuk, og det var jo hele poenget! Takk igjen! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet April 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 Men ser den er senka mer framme også.. DET går ikke! Har 3-4 cm klaring under fronten på flatt underlag som den er.. :D Skraper asfalt om jeg kjører i hjulspor og høvler småstein langs grusveiene så det synger etter.. :D Men litt mer senk bak skal den få med tiden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liland91 Skrevet April 30, 2009 Rapporter Share Skrevet April 30, 2009 Noen som kjeder seg litt eller har lyst til å finne på noe kult/tøft med Camaroen min for å gi den et nytt annerledes preg?! Tenker på andre/større felger kanskje, evt mer senk bak men det blir vel vanskelig å få til sikkert?! Tanken er å få et bilde på hvordan bilen hadde blitt med lavprofil i stedet for ballonghjul, og ellers kunne et cowl induction scoop over panseret gjort seg tror jeg. Det er noe jeg skal ha uansett. Det er et sånn scoop som er ca 4" høyt og skrått foran evt samme spiss som fronten, med åpning bak helt inntil frontruta.. Men tenker jeg sier fritt spillerom her isteden, kan bli morsomt å se hva dere kan få til utav denne bilen.. :D En anelse toning på rutene vil jeg iallfall ha! :) http://i181.photobucket.com/albums/x320/FearFactor_photos/Photo026.jpg Litt lavere bak toning og fargeendring Er unayaktig gjort men er seint.. Siter Mercedes Benz 230te -89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Litt lavere bak toning og fargeendring Er unayaktig gjort men er seint.. Ah, stilig! Tusen takk:) Akkurat den fargen der har jeg faktisk vurdert som ett alternativ om det skulle bli omlakkering senere. Ikke sett den for meg med svart nederst, men det var jo ganske tøft det da!;) Men den sitter mye finere når den blir litt lavere i baken ser jeg iallfall! Så det blir noe jeg må prioritere. Takker så meget for modden! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mai 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 her har du en kjapp endring:P sitter på laptop med tuch pad og er nybegynne:P håper du liker det Umm, Mustang felger med Mustang logo på en Camaro, jaja. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Umm, Mustang felger med Mustang logo på en Camaro, jaja. Det er ikke så nøye da, dessuten er det ikke mustangfelger. Det der er American Racing ThrustII felger da. Det eneste som JEG syns ble litt rart er måten de er snudd på, lys og skygge blir helt feil. Men jeg klarer fint å se de for meg snudd riktig vei uansett, og uten Mustanglogo da. Jeg er ikke ute etter detaljene, jeg ønsker forslag til facelift. Og det har jeg fått, så jeg henger meg ikke opp i småfeil. Jeg er takknemlig for at noen i det hele tatt gidder. :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg